امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۹۴۷۱۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۰۴ مهر ۱۳۹۵
وزیر خارجه امارات اعلام کرد که پس از توافق هسته‎ای با ایران، تهران برخلاف انتظار همواره موجب ناامنی در منطقه است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «عبدالله بن زاید» وزیر خارجه امارات شنبه شب طی سخنانی در مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد که منطقه با درگیری های عدیده روبرو است بدون اینکه چشم اندازی برای حل مساله فلسطین وجود داشته باشد.

عبدالله بن زاید تاکید کرد که باید به دنبال راه حلی برای حل همه بحران ها و مقابله با تحرکات تروریستی بود.

به گزارش اسکای نیوز، وی افزود: نباید تنها به مدیریت بحران‎های منطقه اکتفا کرد، بلکه باید تلاش کرد تا این بحران ها را حل کرد.

وزیر خارجه امارات با تاکید بر اینکه ایران باید از ایفای نقش منفی در منطقه اجتناب کند، افزود: برخلاف انتظار پس از توافق هسته ای با ایران، این کشور همچنان موجب ناامنی در منطقه است.

عبدالله بن زاید گفت: امارات از ایران می خواهد که داوطلبانه جزایر سه گانه را به امارات بازگرداند در غیر اینصورت به دادگاه بین المللی رجوع می کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
خاک بر سر هر چی آدم نفهم است این بدبخت ها فکر میکنند که با حمایت های ضمنی آمریکا وتسلیحات آمریکا می توانند در مقابل اراده ملت ایران بایستند غافل از اینکه آمریکائیهابا فروش تسلیحات به این قبیل کشوره که حاکمانی احمق دارند برای بیکاران کشورشان در حال ایجاد اشتغال هستند. حالا اگر چند تا سطل آب خالی شود در امارات چیزی از آن باقی نخواهد ماند چه برسد به قدرت نظامی ایران که اقای هاشمی چند وقت آن را نشانه رفته بود.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۳ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
چه غلطها که در عالم مستی نمیکنند این شیوخ وابسته به مواد روان گردان ؟؟؟؟؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها