يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۴۷۴۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۰۴ مهر ۱۳۹۵
ابتکار مجوز پهنه مسکونی خیریه حضرت زینب (س) را که به نام مادرش ثبت شده تبدیل به مجتمع اداری - تجاری می‌کند و با این کار ارزش ملک خود را چندین برابر افزایش می‌دهد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت و محیط زیست خیریه‌ حضرت زینب (س) که به نام مادرش ثبت شده را با سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود تغییر کاربری داده و خودش نیز در آنجا به فعالیت‌هایش ادامه می دهد.

خیریه حضرت زینب (س) در اقدسیه واقع در منطقه یک شهرداری تهران قرار دارد. کاربری این خیریه باغ بود که طی لابی‌های صورت گرفته و استفاده خانم ابتکار از موقعیتش در کمیسیون ماده 5 تغییر کاربری داده و تبدیل به پهنه مسکونی می‌شود. 

عضو اصلاح‌طلب سابق شورای شهر در یک حرکت دیگر مجوز پهنه مسکونی خیریه حضرت زینب (س) را که به نام مادرش ثبت شده تبدیل به مجتمع اداری - تجاری می‌کند و با این کار ارزش ملکش را چندین برابر افزایش می‌دهد.

بر اساس این گزارش، وقتی پهنه‌‌ای اداری - تجاری می‌شود باید 60 درصد آن زیر سطح اشغال برود اما خانم رئیس با استفاده از نفوذ خود صد درصد زمین را زیر سطح اشغال برده و یک طبقه همکف این خیریه را تبدیل به پاساژ می‌کند.

گفته می‌شود ابتکار کارهای اقتصادی خود را به نام خیریه حضرت زینب (س) انجام می‌دهد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۶ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵
۲
۰
ابتکار حالشو ببر که دوران دوران شماست .....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها