أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۴۷۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۰۴ مهر ۱۳۹۵
رئیس دفتر سیاسی حماس درباره موضع این جنبش در قبال ایران و روابطش با این کشور تصریح کرد، حماس تلاش کرد این روابط را با براساس توازن در بین ضروریات و اصول خود مدیریت کند.
به گزارش پایگاه 598، رئیس دفتر سیاسی حماس درباره موضع این جنبش در قبال ایران و روابطش با این کشور تصریح کرد، حماس تلاش کرد این روابط را با براساس توازن در بین ضروریات و اصول خود مدیریت کند.

به گزارش ایسنا رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" اعلام کرد که این جنبش قصد دارد انتخابات داخلی خود برای انتخاب رئیس دفتر سیاسی جدید را برگزار کند و «وی رئیس سابق دفتر سیاسی حماس خواهد شد و رئیس جدید دفتر سیاسی سال آینده انتخاب خواهد شد.»

خالد مشعل،‌ رئیس دفتر سیاسی حماس در نشستی با مرکز پژوهش‌ها و مطالعات "الجزیره" که جمعی از شخصیت‌های برجسته دیگر نیز حضور داشتند، خاطرنشان کرد، انتخابات برای انتخاب رئیس جدید دفتر سیاسی حماس سال ۲۰۱۷ برگزار خواهد شد و در این انتخابات اعضای جدید دفتر سیاسی حماس هم انتخاب خواهند شد.

مشعل (۶۰ ساله) از سال ۱۹۹۶ ریاست دفتر سیاسی جنبش حماس را بر عهده دارد و در سال ۲۰۱۲ با برگزاری انتخابات داخلی حماس، بار دیگر به عنوان رئیس دفتر سیاسی این جنبش انتخاب شد.

بر اساس آیین نامه داخلی جنبش حماس، خالد مشعل پس از ۲۰ سال ریاست دفتر سیاسی، دیگر نمی‌تواند برای دوره‌ای دیگر به عنوان رئیس این دفتر انتخاب شود. مشعل خود نیز با اشاره به این مساله تاکید کرد: «عرصه را برای جوان‌ترها باز خواهم کرد و یک رهبر باید در اوج قدرت از سمتش کناره گیری کند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مشعل
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
خالد مشعل گفته یک رهبر باید در اوج قدرت از سمتش کناره گیری کند!
اما او در اوج قدرت کنار نمی رود بلکه اشتباهات راهبردیش باعث شد او تمام شود و لذا رویکرد مسئول جدید معلوم خواهد که مشعل در اوج قدرت کنار نرفت بلکه او معزول کردند!
و با رفتن او رویکرد حماس فعالانه تر و تروریستهای تکفیری از حماس ناامید خواهند شد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها