أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۴۷۸۳
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۰۴ مهر ۱۳۹۵
شماري از متقاضيان مسكن مهر در اعتراض به افزايش خارج از دستورالعمل شماره ۳ وزارت راه و شهرسازي و عدم پايبندي شركت عمران شهرهاي جديد در خصوص تحويل اين واحد تجمع كردند.
به گزارش پایگاه 598، قديري نماينده متقاضيان مسكن مهر در اين‌باره به خبرنگار تسنيم، گفت: طي دو هفته اخير چندين جلسه را با مديران شركت عمران پرديس برگزار كرده‌ايم كه در هر جلسه قيمت واحدهاي مسكن مهر پرديس (به خصوص فاز 8) تغيير كرده است.

وي با بيان اين‌‌كه در اولين جلسه كه اواسط شهريور بود سهم آورده متقاضيان را براي يك واحد مسكوني 107 متري (متراژ مفيد) حدود 61 ميليون تومان اعلام شد، تصريح كرد: اين در حالي بود كه كمتر از يك هفته بعد در جلسه‌اي ديگر شركت عمران پرديس سهم آورده را حدود 4 ميليون افزايش داد و آنرا 65 ميليون تومان اعلام كرد.

وي با تاكيد بر اين‌كه اواخر شهريور ماه نيز يكبار ديگر براي پيگيري مشكلات متقاضيان مسكن مهر با مديران عمران پرديس جلسه‌اي برگزار شد، يادآور شد: در اين جلسه نيز در كمال تعجب زماني كه درباره سهم آورده متقاضيان فاز 8 صحبت مي‌كرديم شركت عمران آنرا 68 ميليون تومان اعلام كرد.

نماينده متقاضيان مسكن مهر پرديس با تاكيد بر اين‌كه بر اساس دستورالعمل‌هاي وزارت راه حدود 110 هزار تومان به قيمت مسكن مهر افزوده شده است، گفت: قيمت ساخت هر مترمربع واحد مسكن مهر بر اساس قرارداد حدود 330 هزار تومان است كه با احتساب 110 هزار تومان حدود 440 هزار تومان مي‌شود، اين در حالي است كه شركت عمران از متقاضيان براي هر مترمربع حدود يك ميليون تومان مطالبه كرده است.

قديري با بيان اين‌كه امروز براي پيگري مصائب متقاضيان مسكن مهر مقابل ساختمان وزارت راه و شهرسازي تجمع كرديم، افزود: سه شنبه هفته جاري نيز مقابل ساختمان مجلس تجمع مي‌‌كنيم تا نمايندگان مردم به ظلم‌هايي كه به متقاضيان مسكن مهر مي‌شود رسيدگي كنند.

وي همچنين از تجمع مقابل شركت عمران پرديس براي پيگيري اين مسئله طب روزهاي آينده خبر داد.

به گزارش دولت بهار، يكي از متقاضيان پرديس در اين باره به خبرنگار فارس گفت كه قرار بود واحدهاي ما 18 ماهه تحويل شود اما نه تنها به موقع تحويل نشد كه قيمت‌ها را هم افزايش دادند.

وي ادامه داد: با 3 فرزند، ديگر امكان تأمين 30 ميليون تومان پول نقد را ندارم.

يكي ديگر از متقاضياني كه امروز مقابل وزارت راه تجمع كرده بود، مي‌گفت: اغلب حضار امروز از متقاضيان فازهاي 8، 9 و 11 پرديس هستند و خواستار تحويل واحدهاي خود هستند.

وي گفت: چرا واحدهاي ما تا پايان دولت احمدي‌نژاد 85 درصد پيشرفت فيزيكي داشت، اما طي 3 سال اخير هيچ پيشرفتي نداشته است.

بنا بر اين گزارش، مديرعامل شهر جديد پرديس به سراغ متقاضيان آمد و با آنها صحبت‌هايي داشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
فاز8 پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۶ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵
۱
۰
آخوندی اگر جواب مردم رو نمیدی حداقل فرمایشات رهبری رو اجرا کن.
پاسخ
فاز8 پردیس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۹ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
آخوندی اگر جواب مردم رو نمیدی حداقل فرمایشات رهبری رو اجرا کن.
پاسخ
حمید
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۸ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
واقعا برای این خبرگزاری متاسفم که تجمع امروز رو که پیر و جوون و زن و بچه بصورت خودجوش ترتیب دادند با تحقیق نکردنش به نام یک دلال که جعلی خودش رو نماینده متقاضیان معرفی کرده ثبت کرد .کپی و پیست کردن تا کی خبر گزاری معتبر تسنیم بلافاصله بعد از اطلاع از جعلی بودن هویت ایشون نام ایشون رو حذف کرد اما شما که خبر رو از اونجا کپی کردید اینکار رو نکردید متاسفم
پاسخ
متقاضی مسکن مهر پردیس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۲ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
قدیری نماینده عمران هست.خبرگزاری محترم که کپی کردی از تسنیم تسنیم اصلاحیه زد و تو نزدی.قدیری نماینده عمرانه
پاسخ
ممد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
598 عزیز دیروز از شخصی دلال به نام نماینده ی خود خوانده ی مسکن مهری ها مطلب زدید او با مکر امضای مردم را به نفع خود مصادره مرده مطلب زدید او تا بهحال نزدیک 300 خانه را از متقاضی مستاصل مفت خر کرده است و در گرانی مسکن مهر دست دارد ..
پاسخ
محمود سلمانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۵ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
او نمی خواهد و نمی تواند او مامور اجنبی برای ناراضیسازی ملت و عامل برج سازان برای گرانی مسکن است ... او دندانی خراب است برای نظم و نظام
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها