أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۹۴۷۸۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۰۴ مهر ۱۳۹۵
همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد ۲۰۰ مدرسه بركت با يك هزار و ۳۰۰ كلاس درس در مناطق محروم كشور افتتاح و به عنوان هديه رهبر معظم انقلاب در اختيار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، طي مراسمي با حضور حجةالاسلام گلپايگاني رئيس دفتر رهبر معظم انقلابف علي‌اصغر فاني وزير آموزش و پرورش و مخبر رئيس ستاد اجرايي فرمان امام (ره)، 200 مدرسه بركت در مناطق محروم سراسر كشور افتتاح شد.

همزمان با سال تحصيلي جديد، 200 مدرسه بركت با يك هزار و 300 كلاس درس و اعتباري معادل يك هزار و 300 ميليارد ريال در سراسر كشور آماده بهره‌برداري هستند و به عنوان هديه رهبر معظم انقلاب به دانش‌آموزان مناطق محروم در اختيار وزارت آموزش و پرورش قرار مي‌گيرند.

براين اساس تعداد مدارس افتتاح شده و به بهره‌برداري رسيده توسط بنياد بركت در مناطق محروم سراسر كشور به 778 مدرسه با 4 هزار و 65 كلاس درس و ظرفيت پذيرش بيش از 101 هزار دانش‌آموز رسيد.

200 مدرسه بركت در استان‌هاي مختلف كشور افتتاح مي‌شود كه بيشترين تعداد مربوط به استان خوزستان با 28 مدرسه است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها