أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۴۷۹۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۰۴ مهر ۱۳۹۵
نماينده مردم محلات و دليجان در مجلس خواستار شفاف سازي موضوع FATF شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، عليرضا سليمي در نشست علني امروز (يكشنبه، 4 مهرماه) مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه مجلس در رأس امور است، گفت: در بحث حقوق‌هاي نجومي بايد مسائل روشن شود اگر اين موضوع صحيح بوده بايد به مردم گزارش شود و در غير اين صورت نيز بايد گزارش آن به مردم ارائه شود.

نماينده مردم محلات و دليجان در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: كميسيون اصل 90 مجلس موضوع حقوق‌هاي نجومي را پيگيري كرده است اما بايد خروجي آن مشخص شود.

سليمي افزود: در موضوع FATA بايد شفاف سازي شود، مقرر شده بود وزير اقتصاد در اين رابطه به مجلس گزارش دهد، نكته ديگر اينكه در بحث قراردادهاي IPC در تعطيلات مجلس اين موضوع ابلاغ شده است.

وي ادامه داد: در بحث خريدهاي كشور بايد مشخص شود كه قانون اساسي و مجلس دور زده شده است يا خير؟ و اينكه بايد اين موضوع شفاف شود كه در واردات بحث انتقال فناوري رعايت شده است؟ و نكته ديگر اينكه در بحث واگذاري ساخت نيروگاه‌ها بايد مشخص شود انتقال فناوري‌ها تا چه حد رعايت شده است؟  

اين عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي با گراميداشت هفته دفاع مقدس و بازگشايي مدارس افزود: بايد بحث نظام رتبه‌بندي معلمان اجرايي شود و نكته ديگر اينكه با توجه به تصويب قانون عليه ايران در مجلس آمريكا بايد ما نيز به موضوع اقدام متقابل كه قانون آن در مجلس مصوب شده است، توجه اساسي داشته باشيم.

اين نماينده مردم در مجلس دهم افزود: قيمت مواد غذايي گران شده است به طور مثال قيمت برنج در مدت اخير 45 درصد رشد داشته است و نكته ديگر اينكه وضعيت درماني در شهرستان‌هاي محلات و دليجان مناسب نيست و بايد وزير بهداشت در اين رابطه نماينده اعزام كند تا به موضوعات رسيدگي شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۰ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵
۱
۰
وقتی اصول گراهای بی بصیرت سرگرم انحرافایابی های جدید احمدی نژاد هستند ُ و از همه جا بی خبر هستند ُانتظار داری کسی کسی رو دور نزنه .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها