أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۴۷۹۵
زمان انتشار: ۱۵:۰۸     ۰۴ مهر ۱۳۹۵
اولين فيلم سينمايي «رضا ايرانمنش» با نام «پلك» اواخر مهرماه جلوي دوربين مي‌رود.

به گزارش پایگاه 598، رضا ايرانمنش كارگردان و بازيگر سينماي ايران در گفت و گو با فارس، درباره ساخت اولين فيلم بلند سينمايي اش گفت: خوشبختانه پرونده مورد بررسي شوراي قرار گرفت و با دريافت پروانه ساخت اواخر مهرماه فيلم را جلوي دوربين مي بريم.

وي درباره داستان و فضاي فيلم گفت: فيلم داستان اجتماعي را در برمي‌گيرد و فضاي رئال - سورئال دارد. براي نگارش و بازنويسي آن از نظرات دوستان اهل فن بهره بردم تا بتوانم در اولين اثر فضاي قصه را به درستي طراحي و روايت كنم.

بازيگر فيلم سينمايي «دكل» در ادامه گفت: فيلم به معضلات اجتماعي روزمره اشاره دارد و اتفاقات ساده اي براي شخصيت هاي داستان رخ مي دهد كه اگر با تامل و تعمق درباره آن تصميم گيري مي كردند اتفاق بهتري در زندگي خود رقم مي زدند. فيلم تنها به ارايه و بزرگ نمايي معضل اجتماعي نمي پردازد بلكه تلاش مي كنيم تا مخاطب به نتيجه مطلوب كه رسيدن به راهكار مناسب است دست يابد و مسير داستان به گونه اي باشد تا مخاطب را به سمت رفع مشكل با تفكر و تعمق هدايت كند. تلاش كردم تا فيلم تلنگري براي تماشاگر باشد تا در تصميم گيري هاي كوچك هم توجه كند.

ايرانمنش درباره كاراكترهاي فيلم گفت: داستان داراي كاراكترهاي زياد است و ريتم قصه تند است و به دليل تعدد بازيگران تلاش مي كنم تا از بازيگر براي سكانس هاي كوتاه استفاده كنم و تلاشم براين است كه از بازيگراني كه سالها از فضاي سينما و تصوير دور مانده اند با توجه به كاراكتر و شخصيت استفاده كنم . اكثر شخصيت هاي فيلم زن هستند و در اين فيلم نقش يكي از مردان را برعهده خواهم گرفت .

تعدادي از عواملي كه در فيلم همكاري دارند عبارتند از: نويسنده وكارگردان: رضا ايرانمنش، مشاور فيلمنامه: مريم سعيدي، تهيه كننده: حسن عليمرداني، مشاور فيلمنامه: محمدحسين لطيفي، مدير توليد: حميد احمدي،مدير فيلمبرداري : علي رنجبر، طراح صحنه: پيام سوري . صدابردار: مجيد هاشم پور


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها