أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۴۷۹۶
زمان انتشار: ۱۵:۰۸     ۰۴ مهر ۱۳۹۵
مدير نرم افزار كتابخوان و كتابفروشي «طاقچه» گفت: تاكنون نزديك به ۲۰۰هزار نسخه الكترونيك از كتاب‌هاي ده‌گانه كه در مسابقه «بخون و ببر» برنامه خندوانه معرفي شده در بازه مسابقه به فروش رسيده است.

به گزارش پایگاه 598، محمد صدوقي مدير نرم افزار كتابخوان و كتابفروشي «طاقچه» در گفت‌وگو با فارس، از ميزان فروش نسخه‌هاي ديجيتال كتاب‌هاي مسابقه كتابخواني «بخون و ببر» خندوانه خبر داد و گفت: تاكنون نزديك به 200هزار نسخه الكترونيك از كتاب‌هاي ده‌گانه كه در اين مسابقه معرفي شده در بازه مسابقه به فروش رسيده است.

وي با اشاره به سه كتاب پرفروش اين مسابقه اعلام كرد: تا به امروز (4 مهر) كتاب «تن تن و سندباد» اثر محمد ميركياني 31 هزار نسخه، «ابن مشغله» اثر مرحوم نادر ابراهيمي 28 هزار 500 نسخه و كتاب «گردان قاطرچي‌ها» به قلم داود اميريان نيز 25هزار نسخه فروش نسخه الكترونيك داشته‌اند.

مدير نرم افزار «طاقچه» در ادامه گفت: نكته مهم و خوبي كه اين مسابقه داشت آشنا شدن مردم با كتاب الكترونيكي بود. در طول اين مدت، روزانه نزديك به هزار تماس از طريق تلفن و پيام‌هاي بسياري از طريق تلگرام پشتيباني داشتيم كه نيروي‌هاي پشتيباني طاقچه علاوه بر رفع مشكلات مردم به آموزش آنها براي استفاده از طاقچه مي‌پرداختند.

وي با اشاره به آشنايي مردم با فرايند خريد و استفاده از كتاب الكترونيك افزود: اين اتفاق حتي از فروش اين كتاب‌ها مهم‌تر است و باعث مي‌شود مردم به كتابخواني از اين روش ادامه دهند و قطعا به افزايش سرانه مطالعه كمك بزرگي خواهد كرد.

وي در ادامه با اشاره به كدهاي شركت در مسابقه گفت: در بخش چاپي آمار دقيقي به دست ما نرسيده اما پيش‌بيني ما، فروش حدود 80 هزار جلد كتاب چاپي است كه در آنجا هم به نظر مي‌رسد كتاب «تن تن و سندباد» با توجه به درخواست كد براي الصاق به كتاب از سوي ناشر بيشترين فروش را داشته است.

صدوقي در پايان گفت: كتاب الكترونيك نياز به يك فرهنگ‌سازي دارد و روزهايي كه مجري خندوانه امكانات طاقچه را براي مخاطبان توضيح مي‌داد استقبال مردم براي استفاده از طاقچه بيشتر مي‌شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها