أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۴۸۰۷
زمان انتشار: ۱۵:۱۴     ۰۴ مهر ۱۳۹۵
نماينده مجلس شوراي اسلامي معتقد است كه در FATF مسائلي است كه آينده كشور را به خطر مي‌اندازد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حسينعلي حاجي دليگاني نماينده مردم شاهين شهر در مجلس شوراي اسلامي در نشست علني امروز يكشنبه پارلمان طي تذكري گفت: اين روزها مجلس نسبت به مسائل كشور در حالت انفعالي است و منزلت و جايگاه مجلس كه بايد رعايت شود، نمي‌شود. 

وي اضافه كرد: به نظر مي‌رسد اين مشكل به دليل هدايت و مديرت آقاي لاريجاني رخ مي‌دهد.

نماينده مردم شاهين شهر در مجلس شوراي اسلامي به سوالات نمايندگان از وزرا و تذكرات آنان اشاره كرد و افزود: اكنون چند ماه از سوالات و تذكرات مي‌گذرد اما همچنان سوالات در دستور كار كميسيو‌ن‌ها قرار نمي‌گيرد.

حاجي دليگاني با اشاره به موضوع قراردادهاي نفتي خاطرنشان كرد: قرار بود نقطه نظرات نمايندگان در اين زمينه گرفته شود اما چرا گرفته نشد؟ چرا عليرغم عدم رفع برخي ايرادات قراردادهاي نفتي اين موضوع تائيد شد؟ 

وي با طرح اين پرسش كه چرا ما نبايد امروز به وظايف خود عمل كنيم گفت: رهبري به قراردادهاي نفتي ايراد گرفته است مشكلات و عواقب اين قراردادهاي را چه كسي بايد بپذيرد؟ 

عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي به موضوع FATF هم اشاره كرد و گفت: در متن FATF مسائلي است كه آينده كشور را به خطر مي‌اندازد. «چرا امروز ما مشاهده مي‌كنيم هر چيزي را كه محرمانه مطرح مي‌شود چيزي در پشت آن وجود دارد و در ‌آنجا مسائل ديگري هم پيش مي‌آيد»

حاجي دليگاني با اشاره به تصويب طرح برجام در مجلس نهم يادآور شد: براي آن طرح 20 دقيقه وقت گذاشتند در حالي كه طرح‌هاي به مراتب داراي اهميت كمتر با حساسيت بيشتري در مجلس بررسي مي‌شود.

به گزارش فارس، مسعود پزشكيان نائب رئيس اول مجلس شوراي اسلامي كه در غياب علي لاريجاني رياست بخشي از نشست علني امروز خانه ملت را برعهده داشت در پاسخ به تذكر حاجي دليگاني اظهار داشت: گزارشات را مي‌گيريم و موضوعات مطرح را در هيات رئيسه بررسي خواهيم كرد. 

وي اضافه كرد: در مباحثي كه شورا عالي امنيت ملي نظر مي‌دهد نمي‌دانم ما مي‌توانيم يا نمي‌توانيم ورود كنيم كه فكر مي‌كنم نمي‌توانيم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها