کد خبر: ۳۹۴۸۲۸
زمان انتشار: ۱۹:۰۶     ۰۴ مهر ۱۳۹۵
وزیر نیرو گفت: نیازمند مدیریت هوشمندانه منابع آب هستیم و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت های مهندسی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در این زمینه استفاده کنیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، مهندس حمید چیت چیان روز یکشنبه چهارم مهرماه در حاشیه بازدید از غرفه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران ضمن تقدیر و تشکر از تلاش مجاهدانه مهندسان و نیروهای قرارگاه خاتم اظهار کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با تکیه بر تجربیات طولانی زمان جنگ، تجهیزات و ماشین آلات گسترده و با داشتن توان مدیریتی و کارشناسان بسیار مجرب، الحمدالله یکی از اعضای اصلی صنعت آب کشور به شمار می رود.

وزیر نیرو افزود: در احداث سد و شبکه و خطوط انتقال آب و حفاری تونل ها واقعا کارهای بسیار بزرگی از سوی این قرارگاه انجام شده است و ما خوشحالیم که امروز کشور دارای این چنین توان مهندسی ارزشمندی است که کارها را به خوبی انجام می دهد.

وی ادامه داد: کشور ما به دلیل شرایط خاصی که دارد کارهای بزرگی در بخش آب باید انجام بدهد و البته تا کنون بیشتر فعالیت ها سمت و سوی اجرای پروژه های سازه ای از قبیل ساخت سد و کانال خطوط لوله و حفاری تونل بوده است که از این به بعد نیازمند مدیریت هوشمندانه منابع آب هستیم و ان شاء الله بتوانیم از ظرفیت های مهندسی قرارگاه در این جهت استفاده نماییم.

جانشین معاونت عمران و صنعت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در بازدید وزیر نیرو از غرفه قرارگاه گزارشی از اقدامات قرارگاه در حوزه آب ارائه کرد و گفت: قرارگاه خاتم در حوزه آب در پنج بخش خدمات مهندسی، سد و شبکه، تونل انتقال آب، خطوط انتقال آب و سازه های دریایی فعالیت گسترده ای دارد.

قوامیان با اشاره به خدمات مهندسی افزود: قرارگاه خاتم مجرب ترین کادر مهندسی مشاور در حوزه آب و همگام با دانش روز دنیا را داراست و در زمینه سد و شبکه نیز مجری بزرگترین سدهای کشور و شبکه های آبیاری و زهکشی و همچنین عمیق ترین دیوارآب بند سدهای بزرگ تا عمق 135 متر می باشد.

وی اظهار کرد: قرارگاه با در اختیار داشتن مجهزترین ناوگان حفاری مکانیزه تونل های طویل و همچنین ماشین آلات تخصصی خطوط انتقال آب توانسته پروژه احداث خطوط انتقال آب با لوله فولادی تا قطر 2400 میلیمتر به طول بیش از 400 کیلومتر و همچنین طولانی ترین تونل های انتقال آب با قطر های 4 تا 6 متر را در کشور اجرا کند.

قوامیان با اشاره به اقدامات قرارگاه در حوزه سازه های دریایی گفت: قرارگاه خاتم با برخورداری از امکانات و تجهیزات خاص و همچنین دانش فنی قادر است هرگونه اسکله و موج شکن را طراحی، اجرا و یا ترمیم نماید و در زمینه عملیات لایه روبی و احداث اسلکه و موج شکن توانمندی های بسیار زیادی دارد.

گفتنی است، غرفه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در سالن خلیج فارس (A44 ) محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران تا عصر روز چهارشنبه هفتم مهرماه پذیرای علاقه مندان می باشد.


 



















نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها