أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۴۸۴۹
زمان انتشار: ۰۸:۴۲     ۰۵ مهر ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، اختلافات میان مدیران سابق و فعلی استقلال و پرسپولس باعث به وجود امدن برخی حاشیه شده است. 

به گزارش کاپ، در شرایطی که وزیر ورزش در مصاحبه ای که چند روز قبل انجام داد از مدیران پرسپولیس به ویژه طاهری تمجید و اعلام کرد او با هزینه کمی تیمش را بسته است، به استقلال و مدیران قبلی اش حمله تندی کرد. 

همین موضوع واکنش بهرام افشارزاده را به همراه داشته و او هم بسیاری از اتفاقات در پرسپولیس را زیر سوال برده است. مثلا میزان قرارداد وحید امیری و مهدی طارمی از جمله مواردی است که افشارزاده به آن اشاره کرده است. 

حالا ماجرا وارد فاز جدیدی شده و پرسپولیسی ها از مدیران باشگاه خود خواسته اند تا پاسخ افشارزاده را بدهد و همین مساله دعوایی را میان هواداران 2 تیم هم به راه انداخته است. باید دید پایان این ماجرا چه اتفاقی برای سرخابی های تهران رخ می دهد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها