يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۴۸۵۰
زمان انتشار: ۰۸:۴۲     ۰۵ مهر ۱۳۹۵
با وجود رهایی مهاجم پرسپولیس از بند مصدومیت، به نظر می‌رسد او هنوز کار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی پرسپولیس دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، با وجود رهایی وحید امیری از بند مصدومیت و رسیدن او به شرایط بازی، انتخاب نفرات اصلی خط حمله پرسپولیس برای سرمربی این تیم کمی سخت شده است.

مهدی طارمی با 2 گلی که توانست مقابل سپاهان به ثمر برساند نشان داد به شرایط آرمانی خود بازگشته است و مانند فصل پیش، گزینه اصلی برانکو در رأس خط حمله پرسپولیس خواهد بود.

از طرفی انتخاب مهاجمین مکمل طارمی با توجه به انتخاب‌های زیادی که برانکو دارد برای او تبدیل به یک دغدغه شیرین شده است.

علی علیپور با وجود اینکه در گلزنی برای پرسپولیس نا موفق بوده است، اما با دوندگی بالای خود و تاثیر گذاری روی گل‌های زده سرخپوشان توانسته تا به اینجا رضایت برانکو را جلب کند.

فرشاد احمدزاده هم دیگر مهاجم کناری پرسپولیس است که به ترکیب اصلی پرسپولیس اضافه شده است و عملکرد خوبی در ترکیب این تیم داشته است. همین موضوع باعث شده برانکو مجبور شود از بین علیپور، احمدزاده و وحید امیری یک نفر را از ترکیب اصلی خود کنار بگذارد.

این‌طور که شنیده می‌شود با توجه به حضور وحید امیری در اردوهای تیم ملی، بعید نیست این بازیکن تبدیل به اولویت سوم برانکو برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی پرسپولیس شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها