أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۴۸۵۷
زمان انتشار: ۰۸:۴۹     ۰۵ مهر ۱۳۹۵
اوحدی:
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: زائرانی که قصد شرکت در پیاده روی اربعین را دارند باید در سامانه سماح ثبت نام کنند در غیر این صورت اجازه حضور آنها در کشور عراق داده نخواهد شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو،  سعید اوحدی گفت: به منظور ساماندهی حضور زائران در مراسم پیاده روی اربعین و جلوگیری از تجمع آنها پشت مرزهای کشور سامانه سماح راه اندازی شده است.

وی افزود: ثبت نام در این سامانه برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین الزامی است و هیچ فردی بدون ثبت نام در این سامانه امکان شرکت در مراسم پیاده روی اربعین را نخواهد داشت.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به فعالیت 16 دفتر رسمی سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: افراد پس از ثبت نام در سامانه سماح باید به دفاتر رسمی سازمان حج و زیارت مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را نهایی کنند.

اوحدی در خصوص مراجعات مکرر شهروندان به سفارت عراق جهت دریافت ویزا اظهارکرد: درخواست ما از شهروندان این است که به هیچ وجه جهت دریافت ویزا به سفارت کشور عراق مراجعه نکنند و در این باره به شهروندان هشدار می دهیم.

وی تاکید کرد: تنها راه دریافت ویزای کشور عراق جهت پیاده روی اربعین حسینی ثبت نام در سامانه سماح است و همانند سال های گذشته افراد به هیچ وجه نمی توانند با مراجعه به شهرهای مرزی، وارد کشور عراق شوند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۹ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
ان شالله امام زمان عجل اله میاد دکون بقالی شماهارو جمع میکنه توی حج ابراهیمی نمرودوار خوردید بس نبود اربعین حسینی و مردم مستضعف رحم کنید
موقع برگشت توی بیابونای ایلام رهابودیم امام حسینع به دادمون رسید
پاسخ
مبارز تنها
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۸ - ۲۸ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
سلام ما که ویزا من رو مستقیما از سفارت عراق تو تهران گرفتیم چه کنیم؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها