أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۹۴۸۶۵
زمان انتشار: ۰۹:۱۵     ۰۵ مهر ۱۳۹۵
سردار نقدی:
فرمانده سازمان بسیج مستضعفین گفت: جنگ امروز ما با دشمن جنگ رسانه‌ای است، چراکه دشمن اکنون متوجه شده است که دیگر نمی‌تواند با سلاحش ملتی را مجبور به تسلیم کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا نقدی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در همایش تجلیل از خبرنگاران 8 سال دفاع مقدس پیش از ظهر امروز برگزار شد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: جنگ امروز ما با دشمنان جنگ رسانه‌ای است.

وی افزود: دشمن اکنون متوجه شده است که دیگر نمی‌تواند با سلاحش ملتی را مجبور به تسلیم کند و از طرف دیگر خود دچار بحران اقتصادی شده است به همین دلیل به روش تزویر و جنگ رسانه‌ای پناه برده است.

وی تصریح کرد: امروزه دشمنان رسانه‌های انبوهی را به وجود آوردند که وظیفه اصلی این رسانه‌ها مغلوب کردن ملت ما است، به همین دلیل کسانی که در عرصه رسانه کار می‌کنند مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس در خط مقدم نبرد هستند که وظیفه اصلی‌شان مقابله با دشمن است.

سردار نقدی گفت: ما باید همانگونه که در دوران دفاع مقدس که بدون هیچ ترس و واهمه‌ای با دشمن مقابله می‌کردیم اکنون نیز همین کار را انجام دهیم.

سردار نقدی در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها امروز گرفتار جنایت‌های خود شده‌اند و انشاءالله با رشادت‌هایی که سرداران ما در عرصه رسانه انجام خواهند داد دشمن را شکست داده و نابود خواهند کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها