امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۹۴۸۷۷
زمان انتشار: ۰۹:۳۷     ۰۵ مهر ۱۳۹۵
منابع میدانی در ریف دمشق از کشته شدن ۱۶ تروریست گروه موسوم به "جیش الاسلام" از جمله یک سرکرده آنها خبر دادند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم در سوریه، منابع میدانی در ریف دمشق گفتند که 16 تروریست گروه جیش الاسلام از جمله توفیق خالد الخنشور از فرماندهان آن، در گلوله باران ارتش سوریه کشته شدند، ارتش سوریه مواضع این گروه در یک مزرعه در نزدیکی شهرک حرزما در منطقه غوطه شرقی را هدف قرار داد. این تروریست‌ها خود را برای حمله به پست‌های ارتش سوریه در منطقه مرج السلطان آماده می کردند.

همچنین نیروهای ارتش سوریه با حمله شدید گروه‌های تروریست به پست های خود در منطقه رحبه الاشاره و اطراف آن واقع در شهرک الریحان در نزدیکی شهر دوما مقابله کردند. نیروهای ارتش توانستند شمار زیادی از عناصر مسلح را به هلاکت برسانند. هیچ تغییری در وضعیت منطقه روی نداد؛ به گونه‌ای که واحد توپخانه ارتش سوریه به گلوله باران مسیرهای پشتیبانی عناصر مسلح در عمق منطقه الریحان و منطقه العامل برای جلوگیری از رسیدن نیروهای تقویتی تروریست‌ها به مناطق درگیری ادامه داد.

در شهر حمص نیز منابع محلی احتمال دادند که گروه جدیدی از عناصر مسلح و خانواده های آنها از محله الوعر این شهر خارج شوند. این پیش بینی بعد از اتمام تدابیر مربوط به تخلیه سومین و آخرین گروه عناصر مسلح از این محله صورت می گیرد.

براساس توافق صورت گرفته با دولت سوریه، عناصر مسلح باید با زمین گذاشتن سلاح خود، از این محله خارج شده و به سمت شهر ادلب بروند تا در مرحله بعدی، محله الوعر به طور کامل در کنترل ارتش سوریه درآید.

در همین حال، یک خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی کاراژهای البولمان در شهر ادلب که تحت کنترل تروریست های جیش الفتح است، منفجر شد و بدنبال آن صدای تیراندازی به گوش رسید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها