أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۴۸۸۶
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۰۵ مهر ۱۳۹۵
تیم ملی فوتسال پرتغال با پیروزی مقابل جمهوری آذربایجان، به جمع چهار تیم برتر رقابت های جام جهانی 2016 کلمبیا ملحق شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، در این دیدار که بامداد روز دوشنبه در شهر کالی کلمبیا برگزار شد، تیم پرتغال با نتیجه 3 بر 2 از سد حریف خود گذشت و راهی مرحله نیمه پایانی شد.


در دیگر دیدار این مرحله، ساعاتی قبل تیم ملی آرژانتین با نتیجه پرگل 5 بر صفر تیم مصر را شکست داد و به جمع چهار تیم برتر این مسابقه های پیوست.

 


تیم های ملی فوتسال ایران نیز روز یکشنبه در وقت های اضافی با نتیجه 4 بر 3 از سد پاراگوئه گذشت و بعد از 24 سال جواز حضور در مرحله نیمه پایانی جام جهانی را به دست آورد.


در دیگر دیدار مرحله یک چهارم پایانی، تیم ملی روسیه با نتیجه پرگل 6 بر 2 مقابل تیم اسپانیا گذشت و حریف تیم ایران در مرحله نیمه پایانی شد.


تیم های ملی فوتسال ایران و روسیه روز چهارشنبه و تیم های ملی آرژانتین و پرتغال روز پنجشنبه هفته جاری دیدارهای مرحله نیمه پایانی هشتمین دوره جام جهانی را برگزار خواهند کرد.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها