أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۹۴۹۱۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۰۵ مهر ۱۳۹۵
وزیر آموزش و پرورش درباره پیشنهاد سازمان محیط زیست مبنی بر کاهش ساعت و یا تعطیلی مدارس در فصل پاییز به علت آلودگی هوا گفت: وضعیت تعطیلی دو هفته‌ای مدارس در پاییز هنوز مشخص نیست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، علی اصغر فانی در این باره افزود: تعطیلی دو هفته‌ای مدارس یک پیشنهاد است  و باید یک کمیته مشترکی برگزار شود تا در این کمیته مشترک امکان اجرایی شدن این مساله را بررسی کنیم و هر زمان به نتیجه رسیدیم اعلام می‌کنیم.

وی پیش از این درباره این پیشنهاد گفته بود: ما نمی‌توانیم به طور شناور مدارسمان را تعطیل کنیم. اینکه در چه تاریخ‌هایی وارونگی هوا رخ می‌دهد از ابهامات است اما ما استقبال می‌کنیم و در کمیته مشترکی با محیط زیست موضوع را بررسی می‌کنیم زیرا سلامت دانش‌آموزان برای ما مهم است.

فانی ادامه داده بود: از سوی دیگر 10 درصد مدارس ما در کل کشور دو شیفته هستند و اگر بخواهیم ساعات مدارس را تغییر دهیم به دانش آموزان لطمه وارد می‌شود. کار ابعاد مختلفی دارد و خیلی ساده نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها