أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۹۴۹۵۹
زمان انتشار: ۲۱:۲۲     ۰۵ مهر ۱۳۹۵
در یک عملیات سخت و نفسگیر صورت پذیرفت؛
نجاتگران جمعیت هلال احمر خداآفرین و تکنسینهای اورژانس توانستند طی یک عملیات امدادی موفقیت آمیز، جان راننده تبعه آذربایجانی را در محور مرزی خداآفرین - جلفا از خطر حتمی نجات دهند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، در پی دستور تلفنی فرماندار شهرستان خداآفرین مبنی بر وقوع یک فقره تصادف خودروی متعلق به کشور همسایه، جمهوری آذربایجان در مسیر خداآفرین به جلفا در حدود ۲۰ کیلومتری پایگاه امدادی شهدای  ارس جمعیت هلال احمر شهرستان خداآفرین، بلافاصله نیروهایی مستقر در پایگاه مذکور به محل اعزام شدند .

این گزارش می افزاید: نجاتگران هلال احمر با  کمک نیروهای اورژانس طی یک عملیات نفسگیر بعد از نیم ساعت تلاش و با استفاده از تجهیزات ست نجات، فرد مصدوم را از میان آهن پاره هانجات داده و برای ادامه درمان به بیمارستان کلیبر انتقال دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Sweden
۲۳:۰۳ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
چرا می نویسیسد مرگ جتمی؟ می خواهید بگویید از مشیت خدا فرارکرده اید؟ مرگ حتمی علاج ندارد. اینها اجل معلق هستند. پس کلمه حتمی را به کار نبرید.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها