يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۴۹۷۳
زمان انتشار: ۰۰:۱۹     ۰۶ مهر ۱۳۹۵
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که علیرضا منصوریان تمرینات مفرحی را برای شاگردانش در نظر گرفت که این موضوع تمرین را تحت تأثیر قرار داد.
به گزارش پایگاه 598، تیم فوتبال استقلال از ساعت 12 امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تمرینات خود را پیگیری کرد.

در تمرین امروز تنها ملی‌پوشان استقلال غایب بودند و بقیه بازیکنان بدون مشکل در محل تمرین حاضر شدند.

*هرایر مگویان مدافع ارمنی تیم فوتبال استقلال که روز گذشته از ناحیه ابرو دچار آسیب‌دیدگی شده بود امروز در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد. علی چینی وقتی مگویان را دید خطاب به او گفت ترمیناتور دو در تمرین استقلال!

*امیرحسین نجفی دروازه‌بان فصل گذشته تیم استقلال در محل تمرین امروز تیم استقلال حاضر شد و از نزدیک نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان شد.

*علیرضا منصوریان امروز زودتر از سایر بازیکنانش در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شده و برنامه‌های تمرینی را برای این هفته برنامه‌ریزی کرد.

*قبل از اینکه تمرین آبی‌پوشان آغاز شود منصوریان بازیکنان را به چهار دسته تقسیم کرد تا بازی تنیس فوتبال انجام دهند. نکته جالب اینجا بود که بازیکنان قبل از این بازی برای هم کری می‌خواندند و منصوریان به بازیکنان اعلام کرده بود هر کسی مسابقه را ببازد باید به بقیه بچه‌ها آناناس بدهد. جالب اینجاست که منصوریان اصالت بازیکنان را می‌پرسید و خطاب به آنها می‌گفت بازیکنان خوزستانی، مازندرانی و تهرانی برای خودشان نماینده انتخاب کنند تا در گروه‌های مختلف قرار بگیرند. سرمربی استقلال در این لحظه بختیار رحمانی، علی قربانی و مهدی رحمتی را فراخواند و از آنها خواست با سنگ، کاغذ، قیچی نفرات خود را انتخاب کنند.

*بهتاش فریبا و نصرالله عبدالهی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشتند.

*قبل از اینکه تمرین آغاز شود خسرو حیدری باز هم به خاطر انتشار عکسش روی جلد یکی از روزنامه های ورزشی ناراحت بود و وقتی عکاس آن روزنامه را دید با وی به صحبت پرداخت و در حالیکه هر دو طرف نظرات خود را به یکدیگر می‌گفتند بهتاش فریبا از آنها خواست تا به قضیه خاتمه داده و به موضوع پایان دهند.

*خسرو حیدری امروز هم در کنار بازیکنان استقلال تمرین نکرد و تنها زیر نظر استیو جونز تمرینات اختصاصی انجام داد.

*بعد از اینکه بازیکنان به بازی تنیس فوتبال پرداختند تیم بختیار رحمانی، امین حاج‌محمدی و کاوه رضایی موفق شد تیم علیرضا منصوریان، علی چینی و آرش افشین را شکست داده و جالب اینجا بود که سه نفر تیم برنده با خوشحالی مقابل دوربین عکاسان حاضر شده و عکس یادگاری گرفتند. خوشحالی آنها به حدی بود که تعجب سایر بازیکنان استقلال را در پی داشت. هر سه بازیکن یعنی رحمانی، رضایی و حاج‌محمدی از گرانقیمت‌ترین بازیکنان این فصل آبی‌پوشان هستند.

*تیم فوتبال استقلال فردا در دو نوبت تمرین خواهد کرد و آبی‌پوشان ابتدا در نوبت صبح در سالن وزنه مجموعه ‌آزادی انقلاب و از ساعت 16 عصر در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تمرین خواهند کرد.
 
شکست منصوریان مقابل میلیاردرها +عکس
 
شکست منصوریان مقابل میلیاردرها +عکس 
 
شکست منصوریان مقابل میلیاردرها +عکس 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها