أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۵۰۴۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۰۶ مهر ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش- يك فرضيه حاكي از آن است كه دعوت نشدن محسن مسلمان به تيم ملي، مي‌تواند در ارتباط با جنجالي‌ترين مصاحبه عمر اين بازيكن باشد كه كمي پيش از مسابقات جام‌جهاني برزيل انجام شد. مسلمان كه نيم‌فصل دوم ليگ سيزدهم را به طور قرضي براي پرسپوليس توپ زد، پس از نايب‌قهرماني با اين تيم ناچار بود براي سپري كردن باقي‌مانده مدت قراردادش به ذوب‌آهن برگردد. او كه كار خودش را با پرسپوليس تمام شده مي‌دانست، با يكي از روزنامه‌هاي ورزشي مصاحبه كرد و گفت: «اگر منصوريان سرمربي استقلال بود با هزار تومان استقلالي مي‌شدم.» مسلما اين اظهارنظر عجيب براي محسن گران تمام شد و او را آماج حملات بسيار شديدي در فضاي مجازي كرد. اين اما تنها بخش جنجالي آن مصاحبه نبود. مسلمان در ادامه حرف‌هاي آن روزش گفته بود چون مي‌دانسته جايي در فهرست نهايي كي‌روش براي جام‌جهاني ندارد، خودش را به مصدوميت زده و از تيم ملي كنار رفته است! هافبك پرسپوليس البته صبح روز بعد به سرعت هر دو بخش جنجالي مصاحبه‌اش را تكذيب كرد و مدعي شد از اين گفتگو «سوءاستفاده» شده، اما ظاهرا فايده‌اي نداشت. حالا و دو سال بعد از آن جنجال، كسي نمي‌داند مسلمان واقعا آن حرف‌ها را زده بود يا نه، اما با شناختي كه از كي‌روش داريم، مي‌دانيم كه رسانه‌ها را رصد مي‌كند و خيلي بعيد است كه مصاحبه‌اي تا اين حد مهم و جنجالي از چشمش پنهان مانده باشد. البته اين فقط يك فرضيه است، اما شايد بتوان ريشه بي‌اعتنايي امروز كارلوس به آماده‌ترين هافبك ليگ را در همان مصاحبه و شايد حتي رفتارهاي خود محسن در آخرين اردوي تيم ملي پيدا كرد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها