کد خبر: ۳۹۵۰۴۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۰۶ مهر ۱۳۹۵
 به گزارش پایگاه 598، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از ملاقات با منصور پورحیدری گفت: از بی‌معرفتی‌ها و شایعه‌پراکنی در فضای مجازی دلگیرم.

به گزارش بانک ورزش، علیرضا منصوریان سرمربی استقلال پس از ملاقات خود با منصور پورحیدری، به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: بر حسب وظیفه همراه با سید مهدی رحمتی برای دیدار با منصورخان پورحیدری عزیز راهی بیمارستان شدیم. منصورخان پدر معنوی و مرد بزرگ و پرافتخار فوتبال ایران و استقلال است. من سالهای سال است خدمت آقای پورحیدری ارادت دارم و از ایشان درس می گیرم. از خداوند بزرگ سلامتی ایشان را خواستارم و از هواداران استقلال نیز می خواهم برای سلامتی آقای پورحیدری دعا کنند.

او افزود: باید گلایه و ناراحتی شدید خود را بابت برخی رفتارها و بی معرفتی ها در فضای مجازی بیان کنم. متاسفانه برخی ها به جای استفاده درست از فضای مجازی، فقط اقدام به شایعه پراکنی و انتشار اخبار کذب می‌کنند و هیچ گونه توجی به عواقب کار خود ندارند و نمی‌دانند همین تکثیر شایعات و دروغ ها، می تواند چه آسیب‌هایی به بار بیاورد. انتشار اخبار دروغ در مورد منصورخان، می‌تواند باعث ناراحتی و ناامنی ذهنی خانواده ایشان شود و یک کار غیر اخلاقی و دور از مرام و معرفت است. هر از گاهی هم به صورت دسته جمعی به صفحه یک نفر هجوم آورده می‌شود. بهتر است یک بار به عواقب و آسیب های این کار فکر کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها