أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۵۰۴۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۰۶ مهر ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، عادل فردوسی پور برای تشویق مردم به شرکت در پیش بینی مسابقات لیگ برتر که برنامه نود آن را به راه انداخته، خودش نیز در این مسابقات شرکت می کند و هر هفته پیش بینی های خودش را به اطلاع مخاطبان می رساند.

به گزارش بانک ورزش، مجری توانمد کشورمان در حال حاضر رتبه ای بالای 45 هزار را در پیش بینی برنامه خودش دارد و امشب با اشاره به رتبه خود طعنه ای به داوری های ضعیف لیگ برتر زد.

او که دیدار سایپا و صبای قم را یک - یک پیش بینی کرده بود پس از کارشناسی داوری این مسابقه توسط فنایی و نظر او در مورد اینکه یک پنالتی بری نارنجی پوشان گرفته نشده گفت: همین طور داوری می کنند که رتبه من 45 هزار است وگرنه این بازی را من یک - یک پیش بینی کرده بودم و اگر داور پنالتی می گرفت امتیازم بیشتر می شد و در جدول صعود می کردم.

باید دید داوران برای اینکه عادل بتواند در جدول پیش بینی های برنامه نود صعود کند، قضاوت های بهتری از هفته بعد خواهند داشت یا خیر.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها