أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۹۵۰۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۰۶ مهر ۱۳۹۵
مدیرکل استاندارد استان تهران از شروع طرح بازرسی ویژه آبلیموها در بازار خبر داد و گفت : تاکنون در این طرح ، ۹برند آبلیموی دارای پروانه استاندارد که بسته‌بندی‌های بالای دولیتر را در بازار عرضه کردند ، شناسایی و توقیف شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، مسلم بیات در تشریح این خبر افزود : در بازرسی‌های انجام شده در بازار ، آبلیموهای بالای 2 لیتر با نام‌های تجارتیهمنوش ، رازقی ، برجیس ، می‌گلی ، مجید ، حکیم ، بهینه‌نوش ، عدالت و رازک شناسایی شدند که به دلیل نقض ممنوعیت عرضه در بازار برای مصارف عموم طبق قوانین و مقررات استاندارد ، توقیف شدند.

بیات با تاکید بر اینکه این طرح نظارتی همچنان ادامه دارد ، خاطر نشان کرد : بر اساس استاندارد ملی ، بسته‌بندی آبلیموی ترش در ظروف پلی اتیلن ترفتالات تا حجم 4 لیتر برای مصارف عمده مانند پادگان‌ها ، بیمارستان‌ها ، هتل‌ها و.....،  مشروط به ارایه قرارداد اخذ مجوز از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بلامانع است ولی عرضه آن‌ها در بازار برای مصارف خانوار ممنوع می‌باشد. این در حالی است که آبلیموهای نامبرده بالای دولیتر ، در بازار و برای مصرف خانوار عرضه شده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها