أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۵۰۵۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۰۶ مهر ۱۳۹۵
دکتر احمدی نژاد در نامه ای خطاب به مقام معظم رهبری اعلام کرد:
دكتر احمدي نژاد با ارسال نامه اي خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامي اعلام كرد كه در عمل به منويات معظم له، برنامه اي براي حضور در عرصه رقابت هاي انتخاباتي سال آينده ندارند.

به گزارش پایگاه 598، دكتر احمدي نژاد با ارسال نامه اي خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامي اعلام كرد كه در عمل به منويات معظم له، برنامه اي براي حضور در عرصه رقابت هاي انتخاباتي سال آينده ندارند.

متن كامل اين نامه به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)
رهبر معظم انقلاب اسلامی
سلام علیکم
همان گونه که مستحضر هستید در دیدار مورخ نهم شهریورماه سال جاری ، اینجانب برنامه های تبیین انقلاب در سراسر کشور را تشریح نمودم، پس از آن حضرت عالی توصیه فرمودید که در این دوره مصلحت نیست بنده در انتخابات شرکت نمایم و اینجانب نیز تبعیت خود را اعلام نمودم.
ضمن تشکر از بیانات مهم حضرت عالی در جلسه درس خارج فقه مورخ پنجم مهرماه جاری، به استحضار می رسانم که در عمل به منویات رهبر بزرگوار انقلاب، برنامه ای برای حضور در عرصه رقابت های انتخاباتی سال آینده ندارم.
به لطف خداوند متعال و با افتخار همواره به عنوان سرباز کوچک انقلاب و خادم مردم باقی خواهم ماند.
از خداوند منان برای حضرت عالی سلامتی و موفقیت بیشتر و برای ملت بزرگوار ایران عزت و سربلندی روزافزون ، در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) مسالت دارم.

                                                                                             محمود احمدی نژاد

تصویر نامه دکتر احمدی نژاد به مقام معظم رهبری :


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۹ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵
۷
۱
دکتر احمدی نژاد در تمامی نظر سنجی های و مراکز افکار سنجی مرد یک انتخابات 1396 بود اینو چپ و راست و خارجی ها هم کم کم اذغان می کردند اما با فرمان رهبری با اینکه در 3 سال پیش هم برنامه ای نداشت تنها به دلیل "دو قطبی" شدن به انتخابات ورود پیدا نمی کنند.

فراموش نکنید که ایشان خود یک طرف "قطب" به حساب آمدند...

به فضل الهی با دادن زمان به کدخدا پرستان تمامی ملت فهیم متوجه خیانت برخی ها خواهند شد
پاسخ
مولوی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵
۸
۰
قدحی دارم بر کف بخدا تا تو نیایی
هله تا روز قیامت نه بنوشم نه بریزم
با سلام
منویات رهبری معظم نور علی نور آمد
تلاش شما دکتر عزیز و نصیحت رهبری معظم بوی ولایت و عاشقی می دهد.
قطعاً تاریخ این لحظات شیرین سیاست را ثبت خواهد نمود.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵
۸
۰
دمت گرم دکتر عزیز
با این نامه ی پر مفهوم، دهان یاوه گویان را دوختید.
منتظریم ببینیم سایر دوستانی که دم از فصل الخطاب بودن منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری میزنند در عرصه ی قول و فعل چه میکنند.
توفیق روزافزون جنابعالی را صمیمانه خواستارم.
پاسخ
عمار
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۳ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵
۱
۰
آقایان یاد بگیرند که اطاعت از ولی فقیه یعنی چه
پاسخ
حمید
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۲ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵
۱
۰
درودبردکتراحمدی نژادعزیزودوست داشتنی
پاسخ
lمحمد حسین
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۸ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵
۱
۰
احسن به این میگن ولایت مدار ،انشالله حضرت آقا از شما در دیگه پست های کلیدی و حساستر بهره خواهد گرفت.
پاسخ
ناشناس
Sweden
۲۱:۴۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵
۱
۰
احسنت. این کار درست بود و البته پایانی بود بر رویای دوستان بهاری برای بازگشت احمدی نژاد به ریاست جمهوری. هر چند بهتر بود قید می شد بعد از این قصد شرکت در هیچ انتخاباتی را ندارند. چرا که از هم اکنون دشمانش چو انداخته اند که احمدی نژاد حالا که دستش از پاستور کوتاه شده می خواهد در شوراها فعال شود و دوباره شهردار تهران شود! یعنی شهری که اکثر مردمش به فتنه گر 88 رای دادند.
پس بهتر بود قید می شد که در هیج انتخاباتی فعال نخواهد بود. این تنها راه دور شدن از تنش و دو قطبی است. چرا که احتمال حضور احمدی نژاد در صحنه ولو در حد عضو شورای یا نماینده مجلس هم تنش آفرین و عامل ایجاد بحران سیاسی است. او جایی در حلقه بسته قدرت نداشت و ندارد و نخواهد داشت. نتایج 84 و 88 هم صرفا به دلیل خطای محاسباتی سیستم بود.


الان بهترین کار این است که روحانی به عنوان تک کاندیدا در انتخابات شرکت کند. به این ترتیب میزان مشارکت کاهش می یابد و روحانی با زیر ده میلیون و به صورت تحقیر آمیزی انتخاب می شود و همین خودش موفقیت است. در حالی که اگر امثال جلیلی و قالیباف در انتخابات شرکت کنند تنها کاری که می کنند افزایش حساسیت انتخابات و آرای روحانی است.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها