امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۹۵۰۷۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۰۶ مهر ۱۳۹۵
نماينده مردم طرقبه در مجلس گفت: آنها ۴۱ بند الزام‌آور در FATF براي ايران مشخص كردند و گفته‌اند كه ايران بايد در قانون اساسي خود حمايت از نهضت‌هاي آزادي‌بخش را حذف كند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، محمد دهقان نماينده مردم طرقبه در مجلس شوراي اسلامي صبح امروز (سه‌شنبه 6 مهرماه) در نشست علني پارلمان طي اخطاري اظهار كرد: مسئولين اجرايي كشور به مجلس دعوت مي‌شوند تا نظارت خانه ملت صورت پذيرد. هدف از دعوت اين است كه مطالب بيان شود و نمايندگان پاسخ آن را بشنوند.

وي افزود: اين درست است كه نبايد مطالب مهم و حساس كشور از تريبون مجلس بيان شود اما سوال اين است چرا وزير اقتصاد امروز به مسائل كلي درباره FATF روي آوردند.

نماينده مردم طرقبه در مجلس تصريح كرد: نبايد اينگونه تلقي شود يك وزير تعهداتي را بيگانگان داده است و حالا مي‌گويد امتياز يكسال تعليق را از آنها گرفته‌ايم. اين چه امتيازي است كه هر تعهدي آنها خواستند ما واگذار كرده‌ايم.

دهقان با بيان اينكه تعهدات دو جانبه است و بايد مطابق هم پيش برود، عنوان كرد: ما اكثر بندهاي آنها را اجرا كرديم و حالا چرا وزير اقتصاد و دارايي درباره اين بندها به نمايندگان ملت پاسخي نمي‌دهد. آنها 41 بند الزام‌آور را براي ما مشخص كردند و گفته‌اند كه ايران بايد در قانون اساسي خود حمايت از نهضت‌هاي آزادي‌بخش را حذف كند.

وي تاكيد كرد: وزير اقتصاد و دارايي وقتي مي‌رود و تعهدي را مي‌دهد و در اينجا مورد نكوهش قرار مي‌گيرد، چيزي جز ضرر براي آبروي مجلس را به همراه ندارد.

به گزارش تسنيم در ادامه حجت‌الاسلام حسن نوروزي نماينده مردم رباط‌كريم در مجلس در تذكري اظهار كرد: عهدنامه‌ها و قراردادها بايد به تصويب مجلس شوراي اسلامي برسد. انتظار مي‌رود دولت به عنوان لايحه قرارداد FATF را به مجلس ارائه كند.

وي افزود: بايد با دقت كامل لايحه مورد بررسي قرار گيرد و همه زواياي اين لايحه كارشناسي شده تا دغدغه‌هاي دلسوزان نظام برطرف شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها