امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۹۵۰۹۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۰۶ مهر ۱۳۹۵
پدر و مادر قرباني جنايت مي‌دانستند دخترشان به دست نامزدش به قتل رسيده اما سكوت كردند.

به گزارش پایگاه 598، ايران نوشت: راز قتل دختر جواني كه به نظر مي‌رسيد قرباني يك تصادف رانندگي شده است، در تحقيقات ويژه كارآگاهان پليس جنايي استان گلستان فاش شد. هفته گذشته خبر رها شدن جسد دختر جواني در كنار خيابان به پليس راهنمايي و رانندگي استان گلستان اعلام شد. در نخستين بررسي‌ها به نظر مي‌رسيد اين دختر در تصادف كشته شده و عامل حادثه نيز گريخته است.


در ادامه تحقيقات مأموران روشن شد اين دختر نرگس نام دارد و خانه‌شان در نزديكي همان محل حادثه است.

از سوي ديگر خانواده نرگس گفتند دخترشان براي خريد از خانه خارج شده و ديگر به خانه برنگشته است. به همين خاطر نگران شده‌اند و موضوع را به پليس خبر داده‌اند، تا اينكه جسد دخترشان در كنار خيابان پيدا شد.

با توجه به اينكه والدين دختر شكايتي نداشته‌اند و نظريه كارشناسان راهنمايي و رانندگي علت مرگ اين دختر را ناشي از يك تصادف نشان مي‌داد، موضوع قتل منتفي شد اما چند روزي از اين حادثه گذشته بود كه ناشناسي در تماس با مركز پليس خبر داد كه نرگس قرباني يك جنايت شده است.

در پي اين تماس، تحقيقات پليس بار ديگر آغاز شد و كارآگاهان جنايي در بررسي‌ها متوجه شدند كه شب حادثه و ساعتي قبل از مرگ نرگس، از خانه آنها صداي درگيري و مشاجره به گوش همسايه‌ها رسيده است. همچنين مشخص شد دختر جوان به حالت قهر خانه را ترك كرده است. بدين ‌ترتيب بار ديگر تحقيقات تازه‌اي از خانواده نرگس انجام گرفت. آنها ابتدا مدعي شدند كه دخترشان در تصادف كشته شده است اما در نهايت راز اين جنايت خاموش را برملا كردند و روشن شد نرگس پس از مشاجره به حالت قهر از خانه بيرون آمده و نامزدش سوار بر خودرو به دنبالش رفته است.

والدين نرگس در بازجويي گفتند: نامزدش ساعتي بعد به خانه برگشت و گفت از روي عصبانيت با خودرواش به عمد به نرگس زده و او را به قتل رسانده است كه بعد از كمي صحبت ما را راضي كرد تا از او شكايت نكنيم و همه چيز را يك حادثه جلوه بدهيم. ما هم در نهايت قبول كرديم و نامزد نرگس هم بعد از اين توافق خودرواش را فروخت تا كسي به او ظنين نشود.

سرهنگ مجتبي مروتي رئيس پليس آگاهي استان گلستان گفت: در پي اظهارات خانواده نرگس، نامزد او بازداشت شد و به قتل اعتراف كرد.


تا مشخص شدن انگيزه اصلي اين جنايت و علت مخفي كردن ماجرا از طرف خانواده دختر، تحقيقات ادامه خواهد داشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها