يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۵۰۹۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۰۶ مهر ۱۳۹۵
رييس كنفدراسيون فوتبال آسيا به تيم‌هاي راه يافته به رقابت‌هاي جام جهاني فوتبال نوجوانان تبريك گفت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايسنا: چهار تيم جمهوري اسلامي ايران، ژاپن، كره شمالي و عراق توانستند با راه‌يابي به مرحله نيمه نهايي رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني نوجوانان در قاره آسيا صعودشان را به اين رقابت‌ها قطعي كنند.

شيخ سلمان بن ابراهيم الخليفه، رييس كنفدراسيون فوتبال آسيا با تبريك به تيم‌هاي راه يافته به رقابت‌هاي جام جهاني نوجوانان، گفت‌: "ايران، ژاپن، عراق و كره شمالي در رقابت‌هاي سختي توانستند خودشان را به نيمه نهايي رقابت‌هاي قهرماني آسيا برسانند و صعودشان را به جام جهاني نوجوانان با ميزباني هند قطعي كنند. من قادر بودم برخي از اين بازي‌ها را مشاهده كنم و از توانايي، تعهد و حرفه‌اي تيم‌ها شگفت زده شدم. نتايج شگفت انگيز و جالب توجهي در اين رقابت‌ها وجود داشت. من براي همه چهار تيم در مرحله نيمه نهايي و قهرماني در آسيا آرزوي موفقيت مي‌كنم و اميدوارم كه بهترين تيم به عنوان قهرماني دست يابد".

ايران روز يكشنبه با برتري پنج بر صفر برابر ويتنام توانست به مرحله نيمه نهايي راه يابد.

برنامه مرحله نيمه نهايي انتخابي جام جهاني نوجوانان در قاره آسيا:

ژاپن – عراق

ايران – كره شمالي

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها