کد خبر: ۳۹۵۰۹۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۱     ۰۶ مهر ۱۳۹۵
دپارتمان داوري فدراسيون فوتبال در اقدامي قابل تقدير از داوران و كمك داوران جوان در مرحله سوم جام حذفي استفاده كرده است.

به گزارش پایگاه 598، فارس نوشت: فصل جديد جام حذفي چند ويژگي جالب دارد يكي از آنها حضور تيم‌هاي ليگ برتري از مرحله يك سي و دوم است كه باعث شده تيم‌هاي ليگ دسته دومي كه حريفان ليگ برتري‌ها هستند با انگيزه‌اي مضاعف در اين مسابقات شركت كنند.

يكي ديگر از مهم‌ترين ويژگي اين مسابقات استفاده از داوران و كمك داوران جوان است. از روز پنجشنبه شاهد قضاوت داوراني جوان و با انگيزه در ميدان خواهيم بود. دپارتمان داوري فدراسيون فوتبال، مدار بسته داوران را تغيير داده و به داوران جوان ميدان داده‌، داوراني كه شايد تا امروز كمتر فرصتي براي ديده شدن پيدا مي‌كردند.

كافي است فهرست داوران جام حذفي را يكبار مرور كنيد. امير عرب براقي، علي قاسمي، پيمان فرخي‌مهر، سعاد وفاپيشه،عباس صادقي و... همگي اسامي جديدي هستند. داوراني كه شايد تا امروز اسم‌شان را هم نشنيده بوديد از اين هفته در ميدان قضاوت مي‌كنند.

حسن‌كامراني‌فر كه يكي از پرافتخارترين كمك‌داوران بين‌المللي فوتبال ايران است و در دو جام جهاني حضور داشته اكنون در مديريت داوري فوتبال جسارت به خرج داده و عرصه را براي داوران و كمك‌داوران جوان باز گذاشته است. كامراني‌فر تيم‌هاي داوري را براي مسابقات انتخاب كرده و اسامي آنها را اعلام كرده است.

در دو مسابقه مهم جام حذفي كه به طور مستقيم از تلويزيون هم پخش مي‌شود شاهد حضور داوران و كمك داوراني جوان هستيم. محمدحسين زاهديفر داور ديدار پرسپوليس و قشقايي شيراز است و دو كمك داور 20 تا 22 ساله يعني جليل شعراني – علي احمدي در اين بازي پرچم مي‌زنند.

در ديدار استقلال و ملوان نوين انزلي هم علي صفايي سوت مي‌زند و دو كمك داور جوان ديگر به نام‌هاي رحيم حاجيلو – محمدعلي پورمتقي در اين بازي حضور دارند.

اين داوران و كمك‌داوران جوان بايد قدر فرصت ايده‌آلي كه به آنها شده را بدانند و بتوانند با قضاوت خوب پاسخ شايسته‌اي به اعتماد مسئولان دپارتمان داوري فوتبال بدهند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها