يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۵۱۰۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۰۶ مهر ۱۳۹۵
كنفدراسيون فوتبال آسيا انتخابات شوراي فيفا را به تاريخي ديگر موكول كرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، نمايندگان فدارسيون‌ها و اتحاديه‌هاي عضو كنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC) امروز (سه‌شنبه) در چارچوب كنگره فوق‌العاده كنفدراسيون فوتبال آسيا در گواي هند گردهم آمدند. اعضاي حاضر در اين جلسه با 42 رأي منفي در مقابل يك رأي مثبت، ادامه اجراي دستورجلسه اين كنگره را كه شامل انتخاب سه عضو جديد براي عضويت در شوراي فيفا بود، جايز ندانستند.

شيخ سلمان بن‌ابراهيم آل‌خليفه، رئيس كنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC) در اين جلسه كه تنها 27 دقيقه به‌طور انجاميد، خطاب به ميهمانان و هيئت‌هاي حاضر گفت: كنگره با يك صدا صحبت مي‌كند و همه ما به وضوح اين را ديديم. جياني اينفانتينو، رئيس فيفا! مطمئن نيستم كه تا كنون در چنين كنگره كوتاهي حضور يافته بوديد، اما فكر مي‌كنم شما مي‌توانيد قدرت عقيده را در اين سالن ببينيد.

پس از پايان كنگره، كنفدراسيون فوتبال آسيا نشستي اضطراري با حضور اعضاي كميته اجرايي خود برگزار كرد كه شيخ سلمان در آن عنوان كرد: امروز AFC و جامعه فوتبال آسيا وحدت و يكپارچگي خود را نشان داد. پيام اين جلسه هم براي همه چه داخل اين كنفدراسيون و چه خارج از آن واضح بود. فوتبال در آسيا متحد است و اين به خاطر شما اعضاي AFC است و براي فرستادن چنين پيام قوي كه ما متحد هستيم. از شما تشكر مي‌كنم.

در اين نشست، كميته اجرايي AFC، ژنگ جيان از چين را تا زمان برگزاري كنگره فوق‌العاده بعدي كنفدراسيون فوتبال آسيا، به عنوان عضو جديد خود انتخاب كرد. AFC حالا با فيفا در ارتباط است تا تاريخ بعدي كنگره فوق‌العاده كنفدارسيون فوتبال آسيا را انتخاب كند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها