أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۵۱۷۲
زمان انتشار: ۰۹:۵۲     ۰۷ مهر ۱۳۹۵
روزنامه الشرق قطر مدعی شد ملی‌پوش ایرانی جایی در تفکرات سرمربی اروگوئه‌ای العربی ندارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، پس از مصدومیت شدید پائولینیو، مهاجم برزیلی تیم العربی قطر گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر ماندن اشکان دژاگه در این تیم قوت گرفت تا فسخ توافقی قراردادش منتفی شود.

روزنامه الشرق قطر اما در شماره امروز خود (چهارشنبه) با انتشار مقاله درباره شرایط تیم العربی نوشت: مصدومیت پائولینیوی برزیلی جدی است و هنوز پزشکان نتوانسته‌اند زمان دقیق دوری وی از میدان را پیش بینی کنند. با این حال پیلوسو، سرمربی تیم العربی با مشورت رئیس این باشگاه قصد دارد بازیکن خارجی جدیدی را جایگزین وی کند.

در ادامه این خبر آمده است: چهار مهاجم خارجی از کشورهای برزیل، ترکیه و ساحل عاج کاندیدای جایگزینی پائولینهو هستند که یکی از این بازیکنان سابقه حضور در تیم رم را نیز دارد.

روزنامه الشرق قطر با رد گمانه‌زنی‌های ماندن دژاگه در تیم العربی با توجه به مصدومیت پائولینیو نوشت: دژاگه جایی در تفکرات پیلوسو ندارد و این مربی اروگوئه‌ای می‌خواهد یک مهاجم تخصصی را به خدمت بگیرد.

چند روز قبل نیز الملا، رئیس تیم‌های فوتبال باشگاه العربی قطر از مذاکره با اشکان دژاگه جهت پیوستن به یک تیم چینی خبر داد. او تاکید کرده بود که این تیم در فصل جاری به دژاگه نیازی ندارد و به دنبال راهی برای پایان همکاری است.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها