أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۵۲۲۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۰۷ مهر ۱۳۹۵
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: در شرایط امروز و با وجود جنگ های نیابتی، عاقلانه نیست که صحبت از کاهش قدرت نظامی کرده و یا صحبت از الگوقراردادن کشورهای شکست خورده در جنگ کنیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در حاشیه مراسم افتتاحیه ۳۳۰۰ پروژه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه که صبح امروز برگزار شد، در جمع خبرنگاران و در خصوص صحبت هایی مبنی بر تعطیلی صنایع نظامی اظهارداشت: وقتی که ما یک تاریخ ۳۱ ساله سرشار از جنگ، تهدید، محاصره و تحریم را پشت سر گذاشته ایم و قدرتها آشکارا از گزینه های روی میز و احتمال اعمال قدرت نظامی صحبت می کنند و تاریخ نیز گواه آن است، صحبت از این مسائل درست نیست.

وی افزود: ما با پشت سر گذاشتن ۸ سال جنگ تحمیلی و امروز با مشاهده جنگ های نیابتی این را عاقلانه نمی دانیم که صحبت از کاهش قدرت نظامی و یا صحبت از الگوقرار دادن کشورهای شکست خورده در جنگ ها کرده و از مدل های فرسوده و نسخ شده دیگران استفاده کنیم.

سردار سلامی ادامه داد: امروز بیش از هر زمان دیگری به اقتدار دفاعی و قدرت بازدارنده نیازمند هستیم. امروز حتی آمریکا دچار فرسایش در امنیت ملی و داخلی خود شده است و در چنین شرایطی طرح این موضوعات انحرافی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها