يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۵۲۴۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۰۷ مهر ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، در نظر سنجی سایت چمپیونات روسیه مهاجم ملی‌پوش کشورمان با کسب بیشترین آراء به عنوان شانس اول گلزنی در دیدار مقابل آیندهوون انتخاب شد.

تیم فوتبال روستوف روسیه امشب به همراه سردار آزمون و سعید عزت اللهی، دو بازیکن ملی‌پوش کشورمان در لیگ قهرمانان اروپا میزبان آیندهوون هلند است.

در این راستا سایت چمپیونات روسیه یک نظرسنجی برای این بازی گذاشته است که شرکت کننده‌ها در این مسابقه شانس روستوف برای پیروزی را بیشتر از آیندهوون می‌دانند.

در این نظرسنجی یاران آزمون و عزت اللهی با کسب 63 درصد آراء بیشترین شانس را برای پیروزی در این دیدار را دارند.

در این نظر سنجی نام افرادی که می‌توانند بیشترین شانس برای گلزنی داشتند را ذکر شده است و سردار آزمون، ستاره ایرانی روستوف با کسب امتیاز 3.04 بیشترین شانس را برای گلزنی در این دیدار را دارد.

دیدار روستوف با آیندهوون امشب ساعت 22:15 برگزار می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها