يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۵۲۷۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۰۷ مهر ۱۳۹۵
انفجار کمربند انتحاری معیوب یک عضو گروه داعش، منجر به کشته شدن خودش و زخمی شدن 33 تروریست در حویجه عراق شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، یک منبع امنیتی در استان کرکوک عراق اعلام کرد: 33 نفر از عاملان انتحاری گروه تروریستی داعش در حویجه عراق، بر اثر انفجار یک کمربند انفجاری معیوب در جمع عناصرش زخمی شدند. فردی که کمربند انفجاری را به همراه داشت نیز به هلاکت رسید.

این افراد که برای اجرای عملیات‌های انتحاری، امروز (چهارشنبه) در حویجه در جنوب غرب استان کرکوک تجمع کرده بودند، پس از انفجار کمربند یک نفر از عناصر خود زخمی شدند.
در خبری دیگر از عراق، نیروهای امنیتی در ساعت پایانی روز گذشته (سه‌شنبه) یک عامل انتحاری را در شمال بغداد به هلاکت رساندند.

این عامل انتحاری با همراه داشتن یک کمربند انفجاری قصد هجوم به محل تجمع نیروهای امنیتی عراق در منطقه "تاجی" در شمال بغداد را داشت، وی قبل از منفجر کردن خودش، از سوی نیروهای امنیتی هدف قرار گرفت.

نیروهای امنیتی با محاصره محل حادثه، به خنثی کردن کمربند انفجاری و انتقال جسد این عامل انتحاری به پزشکی قانونی برای شناسایی وی اقدام کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها