أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۵۲۷۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۰۷ مهر ۱۳۹۵
چک خرید 40 هزار دستگاه سانتافه به مبلغ 5 هزار میلیارد تومان از سوی شرکتی که نام آن در چک ذکر شده، جعلی اعلام شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، در چند روز گذشته اخباری مبنی بر خرید 40 هزار دستگاه سانتافه 2016 در فضای مجازی دست به دست شد که رقم این چک پنج هزار میلیارد تومان اعلام شده بود، در تصویر این چک آمده است، تاریخ چک مذکور برای روز جاری است.

روز گذشته خبرگزاری میزان به این خبر که برای این رسانه با توجه به تعداد و ارزش ریالی نجومی آن شک و شبه‌ای وارد بود، پرداخت و هیچ اشاره‌ای به نام شرکتی که در تصویر چک آمده، نداشت، اما با توجه به رسالت خبری ، توضیحات شرکت مذکور در راستای روشنگری بیشتر رسانه‌ای می‌شود.
 
در بررسی های به عمل آمده از آمار گمرک در سال گذشته حدود  3 هزار میلیارد تومان خودرو به کشور وارد شده که بررسی ارقام اعلامی نشان از جعلی بودن این چک دارد.

در این رابطه شرکتی که نام آن در چک خرید 40 هزار دستگاه سانتافه آمده است، توضیحاتی ارائه کرده و اطلاعات مندرج در این چک را رد کرده است.

در توضیحات این شرکت آمده است، چک مذکور جعلی است و اصل این چک وجود خارجی ندارد، در مجموع این شرکت توانانی انجام چنین معامله‌ای را ندارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها