يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۵۲۸۷
زمان انتشار: ۱۷:۱۵     ۰۷ مهر ۱۳۹۵
آخرین عضو از اعضای باندی که پس از چندین مورد تجاوز به عنف و قتل زن جوان به اعدام محکوم شده بودند، صبح امروز در زندان رجایی شهر به دار مجازات آویخته شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، پرونده اعضای باندی که پس از چندین فقره تجاوز به عنف و قتل زن جوان به اعدام محکوم شده بودند، با اعدام آخرین عضو باند بسته شد.

اعضای این باند چهار نفره از مهر ماه 88 زنان جوان را طعمه خود قرار دادند و در جریان یکی از اعمال مجرمانه خود زن جوانی را پس از آزار و اذیت به قتل رسانده بودند.

اعضای این باند پس از دستگیری و تکمیل تحقیقات در دادگاه کیفری استان تهران حاضر شدند و به اتهام چندین فقره تجاوز به عنف، آدم‌ربایی، سرقت مقرون به آزار و قتل عمدی زن جوان به اعدام محکوم شدند و این احکام در دیوان عالی کشور به تأیید رسید.

سه عضو این باند پس از تأیید حکمشان در دیوان عالی کشور به دار مجازت آویخته شدند و آخرین عضو این باند نیز سحرگاه امروز به سزای اعمال ننگین خود رسید و اعدام شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها