يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۵۳۰۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۰۷ مهر ۱۳۹۵
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی برای مقابله با بی‌حجابی در جامعه گفت: نیروی انتظامی در این زمینه تنها مانده اما با این‌وجود از ظرفیت‌های خود برای مقابله با بی‌حجابی در جامعه استفاده می‌کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، سردار حسین اشتری عصر امروز در دیدار با آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی بابیان اینکه ایجاد امنیت و آسایش مردم یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی است، اظهار داشت: نیروی انتظامی در اجرای مأموریت‌های خود توانسته رهنمودهای مراجع عظام را سرلوحه کار خود قرار دهد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ویژگی‌های نیروی انتظامی افزود: ناجا به‌منظور مقابله با ناهنجاری‌های فرهنگی اقدامات گسترده‌ای انجام داده و همچنین پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی یکی از اهداف ناجاست.

سردار اشتری با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی برای مقابله با بی‌حجابی در جامعه گفت: نیروی انتظامی در این زمینه تنها مانده اما با این‌وجود از ظرفیت‌های خود برای مقابله با بی‌حجابی در جامعه استفاده می‌کند.

وی با اشاره به تهدیدها و فرصت‌های فضای مجازی گفت: نیروی انتظامی به‌منظور مقابله با آسیب‌های این شبکه‌ها اقدامات ویژه‌ای انجام داده و بیش از 80 درصد جرائم را موردبررسی قرار داده است.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: به‌منظور ارتقای معنویت در میان کارمندان نیروی انتظامی بخش عقیدتی سیاسی ناجا اقدامات قابل‌توجهی انجام داده است همچنین برنامه‌های مختلفی در این راستا در دستور کار خود دارد.

سردار اشتری گفت: در حال حاضر بیش از 1700 روحانی در ناجا به فعالیت مشغول‌ هستند و به‌منظور انجام امر تبلیغ در نقاط مختلف کشور شمار قابل‌توجهی از روحانیان در نقاط مختلف کشور در مراکز نیروی انتظامی حضور دارند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها