يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۵۳۰۶
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۰۷ مهر ۱۳۹۵
تیم ملی والیبال ایران با غلبه بر چین در جام کنفدراسیون والیبال آسیا بر بام قاره کهن ایستاد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، تیم ملی والیبال ب ایران امروز در دیدار فینال رقابت‌های جام کنفدراسیون والیبال آسیا به مصاف چین رفت و موفق شد با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسد و عنوان قهرمانی را بدست آورد.

والیبالیست‌های ایران موفق شدند ست‌های دوم، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج (25 بر 23، 25 بر 21 و 25 بر 23) پیروز شوند و فقط ست اول را با نتیجه 23 بر 25  واگدار کردند.

به گزارش فارس، این سومین قهرمانی ایران در این مسابقات بود. تیم ملی ب والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی موفق به شکست تایلند میزبان این رقابت‌ها شده بود و در مرحله نیمه نهایی ژاپن قهرمان آسیا را از پیش رو برداشت و راهی دیدار نهایی شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها