يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۵۳۳۶
زمان انتشار: ۱۰:۰۷     ۰۸ مهر ۱۳۹۵
تصاویری از حضور حسن رحیم‌پور ازغدی در جبهه‌های جنگ را مشاهده میکنید.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، دو تصویر زیر از دوران تاریخ‌ساز جنگ تحمیلی ثبت شده که از سوی همرزمان استاد حسن رحیم‌پور ازغدی به دست ما رسیده و در بزرگداشت هفته دفاع مقدس منتشر می‌شود.

 تصویر اول، یک ظهر تابستانی با دمای نزدیک به 50 درجه را در جبهه شلمچه نشان می‌دهد که درون سنگری در خط مقدم محور عملیاتی کوشک و حسینیه گرفته شده است.


 تصویر دوم، غواص‌های اطلاعات و عملیات لشکر 5 نصر خراسان را در سال 1364 روایت می‌کند که در نخلستان‌های نزدیک به منطقه عملیاتی آبادان و خرمشهر برای عملیات عبور از اروند آماده می‌شدند.  
دسته غواصان حاضر در این قاب، در عملیات عبور از هورالهویزه و شکستن خط شرق دجله در عملیات بدر در اسفند 1363، عملیات والفجر8 یا فتح فاو در بهمن 1364 و همچنین عملیات کربلای4 در دی 1365 شرکت داشتند و 11 تن از این جمع به شهادت رسیدند یا مفقود شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها