أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۵۳۷۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۰۸ مهر ۱۳۹۵
یک روزنامه زنجیره‌ای، مقاله‌ای مفصل در تمجید از وزارت اطلاعات چاپ کرد! روزنامه اعتماد یک چهارم صفحه 2 خود را به مقاله‌ای درباره لزوم فعالیت اطلاعاتی مردم‌سالار و فرمان امام(ره) در این باره مبنی بر تشکیل اطلاعات 36 میلیونی اختصاص داد. این مقاله که ظاهرا رپرتاژ آگهی است، سپس به همایش ملی اطلاعات و مردم که قرار است در نیمه دوم سال جاری برگزار شود پرداخته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه کیهان، یک روزنامه زنجیره‌ای، مقاله‌ای مفصل در تمجید از وزارت اطلاعات چاپ کرد!
روزنامه اعتماد یک چهارم صفحه 2 خود را به مقاله‌ای درباره لزوم فعالیت اطلاعاتی مردم‌سالار و فرمان امام(ره) در این باره مبنی بر تشکیل اطلاعات 36 میلیونی اختصاص داد. این مقاله که ظاهرا رپرتاژ آگهی است، سپس به همایش ملی اطلاعات و مردم که قرار است در نیمه دوم سال جاری برگزار شود پرداخته است.
 
یادآور می‌شود روزنامه زنجیره‌ای اعتماد در مقاطع مختلف به عنوان پاتوق گروهک‌ها و احزاب منحله (از نهضت آزادی تا حزب منحله مشارکت) و محافل فعال در فتنه و آشوب 78 و 88 عمل کرده است. برخی از همکاران اصلی این نشریه نیز پس از افشای هویت یا طبق تقسیم کار، از کشور گریختند و در رسانه‌های دولتی بیگانه و  معارض جمهوری اسلامی نظیر BBC، VOA و رادیو فردا و... مشغول به کار شدند.
 
روزنامه اعتماد چند سال پیش تحلیل‌های جهت‌دار شبکه دولتی انگلیس را به نام خود منتشر می‌کرد! و هم‌اکنون نیز در موضوعات متعددی با رسانه‌های بیگانه، همسو و هم‌افق عمل می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها