يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۵۳۸۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۰۸ مهر ۱۳۹۵
جاده چالوس به عنوان یکی از پرترددترین مسیرهای مواصلاتی هم اکنون شاهد ترافیک سنگین در خود است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، آزادراه کرج - تهران کيلومتر 25 وضعیت ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است، در حال حاضر میانگین سرعت خودروها 63 کیلومتر و میانگین تردد در ساعت هزار و 929 خودرو است.
 
در آزادراه تهران - کرج، پل کلاک شرایط جاده راه بندان اعلام شده،میانگین سرعت 18 کیلومتر و میانگین تردد 727خودرو است.
 
ترافیک هم اکنون کرج - چالوس مقطع پوركان نیمه سنگین با میانگین سرعت 44 کیلومتر و میانگین تردد 299 خودرو اعلام شده است.
 
کرج - چالوس مقطع گچسر حرکت خودرو روان با میانگین سرعت 53 خودرو و میانگین تردد 219 خودرو است.
 
کرج - چالوس، بيلقان ترافیک روان و با میانگین سرعت 46 گزارش شده است.
 
کرج - چالوس،سد کرج و کرج - چالوس، کندوان شاهد ترافیک نیمه سنگین با میانگین سرعت های 50 و 47 کیلومتر و میانگین تردد بیش از 260 خودرو در ساعت است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها