يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۵۴۱۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۰۸ مهر ۱۳۹۵
اولین روزهای پاییز امسال، با فروکش کردن تب خرید و فروش خودرو در بازار همراه بود؛ اتفاقی که منجر به کاهش قیمت برخی از خودروهای داخلی شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین، گزارش‌های میدانی از بازار خودرو، کاهش حدود 200 هزار تومانی قیمت برخی از خودروها از جمله پراید SE131 را نشان می‌دهد؛ به طوری که در روز پایانی شهریورماه این خودرو 21 میلیون و 200 هزار تومان قیمت داشت، اما در حال حاضر با قیمت 21 میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود.

به اعتقاد فعالان بازار خودرو، به طور معمول با شروع فصل پاییز و بازگشایی مدارس، تعداد معاملات در بازار کاهش پیدا می‌کند و همین موضوع، عامل افت قیمت‌ها در بازار خودرو خواهد بود. این در شرایطی است که ایام ماه محرم نیز نزدیک است و در این ایام، هر ساله خرید و فروش خودرو کاهش پیدا می‌کند.

فعالان بازار خودرو عنوان می‌کنند این افت تعداد معاملات، بازار خودرو را بار دیگر در لاک رکودی فرو خواهد برد؛ آن هم در شرایطی که بازار خودرو در سال‌های گذشته به دلیل افزایش قیمت و افت قدرت خرید مردم، با رکود مواجه شده است.

بر این اساس، بررسی روند قیمت‌ها در بازار خودرو حکایت از آن دارد که پژو 405 SLX با قیمت 33 میلیون و 300 هزار تومان، پژو 206 صندوقدار V8 با قیمت 38 میلیون و 700 هزار تومان، سمند سورن ELX با قیمت 39 میلیون و 500 هزار تومان و پژو پارس LX با قیمت 40 میلیون و 600 هزار تومان به فروش می‌رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها