يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۵۴۱۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۰۸ مهر ۱۳۹۵
پیش از این کی سونگ‌یونگ، پارک‌جی سونگ و لی یونگ پیو از جمله بازیکنانی بودند که ابتدا از حضور در سربازی طفره رفتند اما به لطف نمایش خیره کننده خود با پیراهن ملی شامل معافیت سربازی شدند.
به گزارش پایگاه 598، مهاجم کره‌‌ای تاتنهام در صورت برطرف نکردن مشکل سربازی با افزایش مدت خدمت و در نهایت با حبس روبه رو خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی،هونگ مین سون مهاجم کره‌ای تاتنهام که فصل رویایی را استارت زده است به مشکل سربازی مواجه است.

بر اساس قانون کر‌جنوبی اگر چنانچه وی بتواند عملکرد مناسبی در تورنمنتی با پیراهن ملی داشته باشد معافیت سربازی شامل وی خواهد شد در غیر اینصورت وی باید به مدت 2 سال در خدمت ارتش کره‌جنوبی باشد و سپس فوتبال حرفه‌ای خود را از سر بگیرد.

وی که در 5 بازی گذشته توانسته برای تاتنهام گلزنی کند مهر کلیدی مائوریسیو پوچتینو به حساب می‌آید و در صورت ترک این تیم باشگاه لندنی ضربه سختی خواهد خورد.

بر اساس قانون کشور کره جنوبی همه کره‌ای‌ها باید 21 ماه در خدمت ارتش کشور باشند قبل از اینکه این مدت با 28 ماه مبدل شود یا با حبس روبه‌رو شود.

پیش از این کی سونگ‌یونگ، پارک‌جی سونگ و لی یونگ پیو از جمله بازیکنانی بودند که ابتدا از حضور در سربازی طفره رفتند اما به لطف نمایش خیره کننده خود با پیراهن ملی شامل معافیت سربازی شدند. در جام جهانی 2002 وقتی این تیم به لطف میزبانی توانست به یک‌چهارم نهایی جام جهانی صعود کند تمام بازیکنان آن تیم ازخدمت سربازی معاف شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها