أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۵۴۳۴
زمان انتشار: ۱۵:۱۱     ۰۸ مهر ۱۳۹۵
من با باشگاه العربی قرارداد دارم و در این تیم خواهم ماند ضمن اینکه برای همه هواداران احترام قائلم اما من در ادامه لیگ قطر هم در العربی بازی خواهم کرد.
به گزارش پایگاه 598، اشکان دژاگه نسبت به شایعه حضورش در پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، این روزها شایعات فراوانی پیرامون حضور اشکان دژاگه در پرسپولیس مطرح شده و هر روز در مورد این موضوع از برانکو سوال می شود.

بهترین شخص برای پاسخگویی به این شایعات کسی نیست جز دژاگه.

حالا او در مورد شایعه برخی رسانه‌های قطری مبنی بر جدایی او از العربی قطر، گفت:من با باشگاه العربی قرارداد دارم و در این تیم خواهم ماند ضمن اینکه برای همه هواداران احترام قائلم اما من در ادامه لیگ قطر هم در العربی بازی خواهم کرد.

مهاجم ملی پوش کشورمان همچنین درباره بازی مقابل ازبکستان و کره‌جنوبی گفت: امیدوارم تیم ملی بتواند با حمایت همه در این 2 بازی نتایج خوبی گرفته و با دست پر میدان را ترک کند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها