أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۵۴۳۸
زمان انتشار: ۱۵:۲۰     ۰۸ مهر ۱۳۹۵
دبير كميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي گفت: قرارداد FATF قابل پذيرش نيست و رد است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس از آستارا، ولي داداشي پيش از ظهر امروز در آيين مقدس يادواره شهداي محلات اين شهرستان در روستاي گيلده از توابع بخش مركزي آستارا، اظهار كرد: فرزندان امام راحل در دوران هشت سال دفاع مقدس و جنگ نابرابر تحميلي حماسه آفريدند.

وي با بيان اينكه امروز بحث وهابيت و داعش در منطقه به يك مشكل بزرگ تبديل شده است، افزود: مقصود و هدف گروه‌هاي تكفيري و سلفي از انجام اقدام‌هاي تروريستي در كشورهاي اسلامي، ريشه‌كن كردن دين مبين اسلام و ايجاد تفرقه بين مسلمانان جهان اسلام است.

نماينده مردم آستارا در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه در مقابل انديشه‌هاي باطل گروه‌هاي تكفيري و سلفي، فرهنگ شهادت‌طلبي و ايثار كارساز است، گفت: انديشه دفاع مقدس و مسير رفته شهدا بايد در بين نسل امروز و فرداي كشور نهادينه شود.

وي با بيان اينكه امروز بسياري از افراد در داخل كشور با ايده‌هاي روشنفكرانه مي‌خواهند نام شهدا را در سايه نگه دارند، افزود: امروز امنيت و آرامش در كشور حاكم در سايه خون شهدا و رهنمودهاي ولايت فقيه تحقق يافته است.

داداشي تمام كشورهاي منطقه را درگير جنگ‌هاي داخلي و در مبارزه با داعش و تكفيري‌ها دانست و يادآور شد: با وجود اينكه ايران در حلقه‌اي از آتش قرار گرفته اما شاهد امنيت و آرامش در داخل مرزهاي كشور هستيم.

دبير كميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي به قرارداد ننگين FATF اشاره كرد و گفت: هر معاهده و قراردادي كه بخواهد به ارزش‌هاي نظام و ولايت فقيه ضربه بزند از ديدگاه ما رد و قابل پذيرش نيست.

وي درباره حضور مدافعان اهل حرم در جبهه‌هاي مقاومت، خاطرنشان كرد: رزمندگان اسلام در قالب مدافعان اهل حرم با حضور خود در مناطق جنگي و اشغالي سوريه از ارزش‌هاي اسلام دفاع مي‌كنند.

داداشي يادآور شد: اگر روزي تهاجم نظامي عليه آرمان‌هاي كشور رخ دهد جوانان امروز ما در جبهه‌هاي مقاومت در برابر هجوم دشمن سينه سپر مي‌كنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها