أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۵۴۴۸
زمان انتشار: ۱۵:۲۴     ۰۸ مهر ۱۳۹۵
ركورددار بازي در تيم روستوف سردار آزمون را همسطح گريزمان، مهاجم فرانسوي اتلتيكومادريد دانست و او را متفاوت‌ترين بازيكن اين تيم معرفي كرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم: ميخائيل اوسينوف، ستاره پيشين فوتبال روسيه كه سابقه 9 سال بازي در روستوف را دارد و ركورددار اين تيم در ديدارهاي ليگ برتر با 236 بازي است، در مصاحبه با روزنامه اسپورت اكسپرس به پرسش‌هايي درباره سردار آزمون پاسخ داد، كه در زير مي‌خوانيد:

* فكر مي كنيد چرا سردار آزمون در ديدار برابر آيندهوون با موسي دومبيا تعويض شد؟

گفتنش سخت است. آزمون همانند آب سردي روي حريفان است، بازيكن بااستعدادي كه با سرش بازي مي‌كند. اين طبيعت فوتبال سردار است و زماني كه مي‌پرد سرش را پرتاب مي‌كند. ياد گرفتن كاري كه آزمون مي‌كند بسيار سخت است.

* شما بلافاصله پس از قرعه‌كشي ليگ قهرمانان اروپا گفته بوديد كه آزمون كمتر از گريزمان (مهاجم اتلتيكومادريد) نيست. آيا اين حرف را با درك اين مسئله عنوان كرديد؟

درست است و شايد كمي هيجان‌زده شدم. البته صحبت‌هايم را درباره مقايسه آزمون و گريزمان رد نمي‌كنم. فكر مي‌كنيد چه چيز آزمون بدتر از گريزمان است؟ سردار فقط 21 سال سن دارد. او در سن پايين‌تر هم استعداد خود را در ليگ برتر روسيه و زماني كه در تيم روبين كازان بود نشان داد. او در روستوف فوق‌العاده است.

* اما مقايسه آزمون با گريزمان مبالغه‌آميز نيست؟

متعجب نشويد اگر سردار آزمون با توجه به كيفيتي كه از خود در ليگ قهرمانان نشان داده است تا زمستان به يكي از بهترين ليگ‌هاي اروپايي برود. قطعاً او در آنجا بسيار بهتر از تيم روستوف ظاهر خواهد شد.

* اين فقط نگاه مثبت شماست!

اين نگاه من به سردار آزمون است. سردار هنوز بازيكن جواني است و توانمندي‌هاي بيشتري را از او خواهيم ديد. آزمون تفاوت بسيار زيادي با ديگر بازيكنان تيم روستوف دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها