أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۹۵۴۶۰
زمان انتشار: ۱۷:۰۶     ۰۸ مهر ۱۳۹۵
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در غیاب مربی بدنساز آبی‌پوشان در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال امروز (پنج‌شنبه) از ساعت 15 و 30 دقیقه در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های‌ آماده‌سازی خود را برای دیدار مقابل ملوان نوین پیگیری کرد.

تمرین امروز حواشی داشت که در زیر می‌خوانید:

*تعداد صد نفر از طرفداران تیم استقلال امروز با حضور در کمپ حجازی به تشویق تیم محبوب خود پرداختند. این تعداد از تماشاگران ابتدا پشت درهای بسته قرار داشتند و وقتی قصد ورود به داخل مجموعه را داشتند علیرضا منصوریان اعلام کرد قرار است تمرین امروز دور از چشم هواداران برگزار شود و به همین علت آنها به بیرون فراخوانده شدند.

 

در ادامه اقدام جالب تماشاگران که از بیرون به تشویق علیرضا منصوریان می‌پرداختند سرمربی استقلال را مجاب کرد تا بعد از 10 دقیقه مجوز ورود آنها به داخل مجموعه صادر شده و اتفاقا آنها بعد از حضورشان به شدت وی و بازیکنان را مورد تشویق قرار دادند. این تعداد از طرفداران حتی سرود قهرمانی هم می‌خواندند و اعتقاد داشتند استقلال می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود.

*اظهارنظر علیرضا منصوریان سرمربی تیم استقلال مبنی بر اینکه وی سال گذشته از تیم‌های لیگ دسته اول انگلیس پیشنهاد داشته و حتی می‌تواند در نیم‌فصل از جمع‌ آبی‌پوشان جدا شود باعث تعجب تعدادی از تماشاگران شده بود و آنها پیرامون این اظهارنظر عجیب سرمربی استقلال صحبت می‌‌کردند.

*قبل از آنکه تمرین آغاز شود سرمربی تیم استقلال از مسئولان کمپ خواست تا چمن زمین تمرین را کوتاه کند.

 

وی اعتقاد داشت چمن بلند است و ممکن است باعث آسیب‌دیدگی بازیکنان شود. کوتاه کردن زمین چمن هم تا پایان زمان تمرین ادامه داشت و مسئولان کمپ در حال هم سطح کردن زمین بودند.

*در ابتدای تمرین علیرضا منصوریان با حمید بابازاده و اشکان نامداری پیرامون آخرین وضعیت دروازه‌بانان تیمش برای بازی روز شنبه گفت‌وگو کرد.

 

*بهنام برزای، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی و میثم مجیدی 4 بازیکنی بودند که وقتی متوجه شدند دکتر نوروزی به محل تمرین آمده با وی عکس یادگاری گرفتند.

*خسرو حیدری در حاشیه تمرین امروز استقلال حدود 10 دقیقه با علیرضا منصوریان گفت‌وگو کرد.

 

*به جز نوروزی بهتاش فریبا و نصرالله عبداللهی از نزدیک نظاره‌گر تمرین بودند. 

*استیو جونز مربی بدنساز تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز غایب بود و عدم حضور وی باعث تعجب تماشاگران شد. این در حالی است که جونز باید همراه به تیم استقلال فردا راهی انزلی شود.

*یعقوب کریمی که به دلیل آسیب‌دیدگی در تمرین روز گذشته حضور نداشت امروز هم در کمپ حجازی حاضر نبود. وی و نورافکن به همراه دو ملی‌پوش استقلال غایبان تمرین امروز محسوب می‌شدند.

*روزه چشمی مثل یکی دو روز گذشته در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و در غیاب مربی بدنساز خودش به صورت اختصاصی تمرین کرد.

*در مرحله اول تمرین امروز بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس شوت به سمت دروازه را تمرین کردند. در بخش بعدی فوتبال درون تیمی برای شاگردان منصوریان در نظر گرفته شد که در یک صحنه بختیار رحمانی پس از برخورد به مگویان آسیب دید اما به تمرین ادامه داد.

*در ادامه این فوتبال درون تیمی علیرضا منصوریان که به صورت جدی تمرین شاگردانش را زیر نظر داشت به دلیل بی‌دقتی فرشید اسماعیلی بر سر این بازیکن فریاد زد و از او خواست به دقت به سمت دروازه ضربه بزند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال ساعت 16 و 55 دقیقه به پایان رسید و قرار است آبی‌پوشان فردا آخرین تمرین خود را در تهران برگزار کرده و سپس راهی رشت شده و از آنجا با اتوبوس به انزلی بروند.

دیدار تیم‌های ملوان نوین و استقلال روز شنبه در ورزشگاه تختی شهر انزلی برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها