أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۵۴۹۰
زمان انتشار: ۱۶:۴۱     ۰۹ مهر ۱۳۹۵
مدیرکل دامپزشکی استان البرز از کشف محموله بزرگ گوشت فاسد در این استان خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، علی‌اصغر شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: متاسفانه برخی از افراد سودجو و بی‌توجه به سلامت جامعه، اقداماتی انجام می‌دهند که سلامت مردم را با خطر جدی روبه‌رو می‌سازد.

وی افزود: این افراد ناآگاه نمی‌دانند که دستگاه‌های نظارتی و بازرسی در حوزه‌های مختلف از جمله دامپزشکی در حوزه نظارت بر تولید و عرضه فرآورده‌های خامی دامی به طور شبانه‌روزی در تلاش بوده و در صورت مشاهده کوچک‌ترین تخلفی، با متخلفان برخورد قاطع قانونی انجام می‌دهند.

مدیرکل دامپزشکی استان البرز تصریح کرد: به عنوان نمونه طی روزهای اخیر یک محموله بزرگ گوشت فاسد در شهرستان کرج کشف و بلافاصله با متخلف برخورد قانونی صورت گرفت و هم‌اکنون پرونده متهم در مراجع قضایی در دست بررسی است.

شریفی گفت: در این عملیات که حین انجام بازرسی‌های روزانه اجرا شد، ماموران پس از مراجعه به یک واحد بسته‌بندی فرآورده‌های دامی به عملکرد این واحد مشکوک شده و بررسی‌های بیشتر را در دستور کار قرار دادند.

وی بیان داشت: در این بررسی‌ها بیش از 70 کارتن گوشت قرمز چرخ‌کرده که فاسد و تاریخ مصرف گذشته بود کشف گردید و متهمان تلاش داشتند این گوشت‌های فاسد و غیربهداشتی را پس از بسته‌بندی مجدد و جعل تاریخ مصرف روانه بازار کنند.

مدیرکل دامپزشکی استان البرز افزود: این محموله بیش از یک تن وزن داشته و خوشبختانه پیش از ورود به بازار و عرضه به صورت خرده فروشی کشف و بلافاصله معدوم شد.

شریفی ادامه داد: همچنین طی روزهای اخیر ماموران بازرسی اداره دامپزشکی در شهرستان ساوجبلاغ دو واحد عرضه فرآورده‌های خام دامی و طیور را به دلیل بی‌توجهی مکرر به قوانین و ذبح غیربهداشتی و کشتار غیرمجاز دام و طیور تعطیل کردند.

وی اظهار داشت: این دو واحد در شهرهای چهارباغ و گلسار فعالیت داشتند و پیش از این چندین تذکر از اداره دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ دریافت کرده بودند.

مدیرکل دامپزشکی استان البرز تصریح کرد: پس از آنکه مدیران این دو واحد صنفی به تذکرات بی‌توجه بوده و کشتار غیرمجاز و غیر بهداشتی را ادامه دادند، بلافاصله با همکاری دستگاه قضایی، حکم توقیف این واحدها صادر و به اجرا گذاشته شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها