أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۵۵۶۳
زمان انتشار: ۰۹:۳۹     ۱۰ مهر ۱۳۹۵
آیت‌الله العظمی جوادی‌آملی با اشاره به مبحث حق و باطل و عدم سازگاری این عالم با باطل، تصریح کرد: صاحبان فیش‌های نجومی و اختلاسگران این اموال را بالا خواهند آورد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رسا، حضرت آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی در جلسه درس اخلاق هفتگی خود که هر هفته پنجشنبه‌ها بعد از نماز جماعت ظهر و عصر در بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسرا برگزار می‌شود، با اشاره به فرارسیدن ماه محرم گفت: در ماه محرم اگر حتی انسان مهموم و غمگین شد، عبادت انجام داده است؛ اهتمام ورزیدن به این که نام اباعبدالله‌الحسین(ع) را احیا کنند، عبادت است. مفسر قرآن کریم اظهار داشت: مصالح ساختمانی این عالم، حق و حقیقت است؛ جایی که از حق باشد، جای باطل نیست؛ ساختار بدن انسان را هم به حق و به سلامت خلق کردند و دستگاه گوارش انسان فقط غذای سالم را می‌پذیرد و غذای باطل را بالا می‌آورد.

وی تأکید کرد: ممکن نیست کسی یک غذای مسموم را بخورد و بالا نیاورد؛ به همین شیوه، ممکن نیست کسی راه دیگران را ببندد و اختلاس کند و بی‌آبرو نشود.

حضرت آیت‌الله جوادی‌آملی با اشاره به اختلاس‌ها و حقوق‌های نجومی تصریح کرد: این نظام به حق خلق شده، هر چه انسان بخواهد این نظام را دفن کند، دفن‌شدنی نیست؛ هر کس که حقوق نجومی دریافت کرده یا اختلاس کرده است، آن را بالا می‌آورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها