أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۵۵۶۶
زمان انتشار: ۰۹:۴۷     ۱۰ مهر ۱۳۹۵
معاون بین‌الملل آموزش‌وپرورش خبر داد:
معاون امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش‌وپرورش از صادرنشدن ویزای برخی معلمان برای بازگشت به مدارس خارج از کشور خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، شاهین نوش‌آبادی، معاون امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش‌وپرورش در این باره به ایلنا بیان داشت: بعضی معلمان تا این زمان هنوز ویزای سفر را دریافت نکرده‌اند. وی درباره دلیل صادر نشدن ویزای معلمان اظهار داشت: ما در زمینه مدارس ایرانی با ۷۰ تا۸۰ کشور جهان در ارتباط و تماس هستیم. در خیلی از موارد صادر نشدن بموقع روادید به روابط دیپلماتیک کشورها با یکدیگر مرتبط است و وقتی با یک کشور روابط خوبی داریم، روادید خیلی سریع صادر می‌شود و بالعکس. وی در پاسخ به این پرسش که آیا در سال تحصیلی جدید آزمونی به منظور گزینش معلمان جدید برای اعزام به خارج از کشور برگزار می‌شود یا خیر؟ عنوان کرد: این مورد در دست بررسی است و این احتمال وجود دارد که امسال در برخی از رشته‌ها با توجه به آسیب‌شناسی‌هایی که انجام شده، با ایجاد تغییراتی در شیوه‌نامه ثبت‌نام و نحوه پذیرش، آزمونی برگزار شود.  نوش‌آبادی درباره میزان تغییرات در تعداد مدارس خارج از کشور و تعداد دانش‌آموزان و معلمان مدارس ایرانی خارج از کشور در سال تحصیلی جدید، تصریح کرد: با توجه به اینکه یک هفته از آغاز سال تحصیلی گذشته است و بررسی‌ها به سرانجام نرسیده، هنوز آمار دقیقی حاصل نشده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها