أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۵۵۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۱۰ مهر ۱۳۹۵
عضو فراکسیون اصلاح‌طلبان با بیان اینکه اختلافات در شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان طبیعی است گفت که برخی در این شورا با رویکرد «زورگیری» ورود کرده‌اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، سهیلا جلودارزاده عضو فراکسیون امید(اصلاح‌طلبان) در مجلس درباره چرایی جدایی شماری از احزاب اصلاح‌طلب از شورای سیاست‌گذاری گفت: این اشخاص به آن معنا از شورا کناره‌گیری نکرده‌اند و در حال مذاکره هستند البته انتقاداتی دارند که کاملاً طبیعی است.

وی افزود: در برخی موارد در این شورا افرادی با رویکرد «زورگیری» ورود کرده‌اند.

نماینده اصلاح‌طلب تهران در مجلس با بیان اینکه شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان باید انسجام خود را حفظ کند، تصریح کرد: در هر شورایی نظرات اشخاص متفاوت است از این رو در این شورا هم منتقدانی هستند.

بر این اساس، پیشتر جمعی از احزاب اصلاح‌طلب با انتشار بیانیه‌ای، ماموریت شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی را پایان یافته دانسته بودند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها